فرماندار گیلانغرب: مشارکت مردم در انتخابات مطلوب است

قصرشیرین- ایرنا- فرماندار گیلانغرب گفت: مشارکت مردم این شهرستان در دومین مرحله چهارمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از صبح امروز تاکنون مطلوب است و مردم نسبت به دور اول با استقبال بهتری در پای صندوق‌های رای حضور یافته‌اند.

علیرضا نظری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: کار رای گیری با استقرار ۸۵ شعبه ثابت و سیار در ۲ شهر گیلانغرب و سرمست و روستاهای بخش مرکزی و گواور در حال برگزاری است و طبق بازدیدها و گزارش های رسیده از شعب وضعیت بسیار خوبی در شهرستان حاکم است و مردم نسبت به دور اول با مشارکت بیشتری در انتخابات شرکت می کنند.

وی با اشاره به وجود صف در برخی شعب اخذ رای، گفت: با وجود گرمای هوا در برخی از شعب شاهد ایجاد صف های رای دهندگان هستیم ضمن اینکه برای حضور عشایر و روستاهای سخت گذر نیز عوامل برگزاری همراه با صندوق های سیار به این مناطق اعزام شده اند تا روستاییان و عشایر نیز بتوانند در در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مشارکت فعال داشته باشند.

فرماندار گیلانغرب: مشارکت مردم در انتخابات مطلوب است

فرماندار گیلانغرب با بیان اینکه حدود یک هزار و ۳۰۰ نفر عوامل عوامل اجرایی، نظارتی، بازرسی، امنیتی، خدماتی و ستادی کار برگزاری انتخابات را در شهرستان عهده دار هستند، ادامه داد: از مردم می خواهیم با توجه به ازدحام و شلوغی شعب اخذ رای در ساعات پایانی روز فرایند رای گیری را به لحظات آخر موکول نکنند و هرچه سریع تر به نزدیکترین شعبه اخذ رای مراجعه کنند.

نظری ادامه داد: تعرفه به میزان کافی در اختیار شعب اخذ رای وجود دارد و تمام تلاش برگزار کنندگان انتخابات نیز رعایت اصل بی طرفی و صیانت از آرای مردم است و مردم یقین بدانند که ما به عنوان مجریان انتخابات اجازه نخواهیم داد حتی یک رای جابجا شود.

فرماندار گیلانغرب: مشارکت مردم در انتخابات مطلوب است

فرماندار گیلانغرب گفت: مشارکت بالا و انتخاب رییس جمهور با رای حداکثری باعث اقتدار نظام می شود زیرا ارکان اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی برپایه انتخابات و رای مستقیم مردم انتخاب شده و امروز نیز به دست مردم رییس جمهور چهار سال آینده کشور انتخاب خواهد شد.

به گزارش ایرنا؛ رای گیری دور دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران امروز جمعه ۱۵ تیرماه ۱۴۰۳ همزمان با سراسر کشور در سطح شهرستانهای ۱۴ گانه استان کرمانشاه آغاز شد.

در این دوره مانند دور اول انتخابات ریاست جمهوری هزار و ۶۷۰ شعبه اخذ رای برای جمع آوری آرای مردم شهرها و روستاهای استان کرمانشاه در نظر گرفته شده است.

همچنین تعداد آرای صحیح ماخوذه در استان کرمانشاه ۴۸۸ هزار و ۴۲۷ رای و آرای باطله را ۲۶ هزار و ۹۵۵ رای بود که بر مشارکت ۳۱/۵۰ درصدی در این خطه غربی ایران دلالت دارد.

آرای دور اول نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان کرمانشاه به ترتیب برای مسعود پزشکیان ۲۹۴ هزار و ۱۳۹ رای و برای سعید جلیلی ۱۱۳ هزار و ۲۸۷ رای بود.

این گزارش حاکیست مشارکت مردم شهرستان ها استان کرمانشاه به ترتیب سنقر۴۰/۵۰، کنگاور ۳۴ درصد، صحنه ۳۱/۷۲، هرسین ۳۴/۸۲، پاوه ۲۷/۷۹، جوانرود ۲۰/۹۲، روانسر ۲۰/۸۸؛ ثلاث باباجانی۲۶/۲۳، اسلام آبادغرب؛ ۳۳/۲۸، دالاهو ۲۷/۱۱، قصرشیرین ۳۱/۲۹، سرپل ذهاب ۳۱/۷۷، گیلانغرب ۵۰/۳۴، کرمانشاه ۲۹/۹۲ درصد و سر جمع استان ۳۱/۵۰ درصد بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha