«نامیرا» فعلا متوقف است/مشکلات مالی داریم

تهران- ایرنا- تهیه‌کننده فیلم سینمایی «نامیرا» از مشکلات مالی این پروژه گفت و تاکید کرد: با تامین سرمایه لازم، پروژه به کار خود ادامه می‌دهد.

محسن علی‌اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی ایرنا اظهار داشت: فیلم سینمایی نامیرا یک اثر تاریخی است که با محوریت واقعه کربلا تولید می شود، به همین دلیل همزمان با فصل سرمای سال گذشته و از آنجایی که نمی‌شد صحنه‌های کوفه را تصویربرداری کنیم، کار را متوقف کردیم.

وی افزود: البته برای ادامه پروژه با مشکلات مالی هم مواجه هستیم و لازم است بودجه لازم تامین شود، هزینه‌های تورم را هم در نظر بگیریم نسبت به سال گذشته ۳۰ درصد باید به بودجه فیلم اضافه شود.

تهیه کننده نامیرا بدون اشاره به رقم ساخت این فیلم سینمایی اظهار داشت: فیلم‌های تاریخی اسب، شتر، دکور، سیاهی لشگر و لباس‌های زیادی لازم دارد که باید آماده شود.

علی‌اکبری گفت: نزدیک به ۲۰ بازیگر اصلی و ۸۰ بازیگر نقش دو، در این اثر سینمایی داریم و بیش از ۴۰۰ نفر هنرور پروژه هستند.

«نامیرا» فعلا متوقف است/ مشکلات مالی داریم
محسن علی اکبری

وی افزود: سرمای هوا باعث توقف پروژه شد و امسال با کمک وزارت فرهنگ، بنیاد شهید و دیگر نهادها تامین مالی پروژه انجام شده و کار ادامه پیدا می کند، امیدواریم تا پایان ماه آینده وارد پیش تولید شویم، حدود یک ماه دیگر از پروژه باقی مانده است.

او همچنین گفت: جایجایی بازیگر هم نداشتیم و از قبل قرارداد همگی بازیگران بسته شده بود.

علی‌اکبری پیشتر گفته بود فیلمبرداری نامیرا اواخر خرداد از سر گرفته می‌شود.

فیلم سینمایی نامیرا به تهیه‌کنندگی محسن علی‌اکبری و کارگردانی شهریار بحرانی از آبان سال گذشته کلید خورده بود که به دلایلی متوقف شده و نتوانست خود را به جشنواره چهل و دوم فیلم فجر برساند.

علی‌اکبری گفته امسال حتما نامیرا را به جشنواره فجر می‌رسانم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha