فرایند اخذ رای‌ با سلامت و امنیت در نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری در حال انجام است

شهرکرد- ایرنا- رییس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری با اشاره به فرایند برگزاری دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات رییس جمهوری گفت: تا این لحظه رأی‌گیری در نقاط مختلف استان با سلامت، امنیت و آرامش کامل در حال انجام است.

به‌گزارش خبرنگار ایرنا، محسن حسین میرزایی روز جمعه به خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری تأکید کرد: در یک کار پُرحجم مستمر شبانه‌روزی تمهید لازم برای برگزاری انتخابات در استان همزمان با کشور آغاز شد.

وی با اشاره به دسترسی آسان مردم چهارمحال و بختیاری به شعبه‌های اخذ رأی افزود: متولدین ۱۵ تیرماه ۱۳۸۵ و قبل از آن واجد شرایط رای دادن در مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات رییس‌جمهوری هستند.

حسین‌میرزایی تصریح کرد: همراه داشتن شناسنامه عکس‌دار یا کارت ملی هوشمند برای رای دادن الزامی است و دارندگان شناسنامه‌های قدیمی باید کارت ملی همراه خود داشته باشند.

وی یادآور شد: کسانی که به از دلیلی قادر به نوشتن رای خود نیستند یکی از اعضای خانواده با معتمدان را برای نوشتن رای خود همراه داشته باشند.

معاون سیاسی امنیتی، و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: تمامی ادارات ثبت احوال استان برای رفع مشکلات شناسنامه‌ای در سراسر استان فعال هستند.

حسین‌میرزایی گفت: از مردم چهارمحال و بختیاری دعوت می‌شود تا با حضور پُرشور در انتخابات برگ زرینی دیگری بر افتخارات استان اضافه کنند.

به گزارش ایرنا، برای برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در چهارمحال و بختیاری ۱۰ هزار نفر به‌عنوان عوامل اجرایی حضور دارند.

۷۹۵ شعبه اخذ رأی برای مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات رییس‌جمهوری پیش‌بینی شده که از این تعداد شعبه اخذ رأی ۵۷۴ شعبه ثابت و۲۲۱ شعبه سیار است.

براساس برنامه‌ریزی انجام شده از تعداد کل شعب اخذ رأی ۳۷۱ شعبه شهری و ۴۲۴ شعبه روستایی پیش‌بینی شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha