فرماندار تهران: حضور مردم نسبت به دور اول انتخابات پرشورتر است

تهران بزرگ - ایرنا - فرماندار تهران گفت: با استقبال خوب مردم پایتخت در شعب اخذ رای مواجه شدیم که این حضور نسبت به دور اول چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مشارکت خوبی در حضور پرشور مردمی رقم زده که نشان‌دهنده حضور پرشورتر مردم است.

به گزارش ایرنا از فرمانداری تهران، احمد قیومی با اشاره به فعالیت شعب ثابت و سیار اخذ رای در کلانشهر تهران اظهار کرد: سه هزار و ۸۵۰ شعبه اخذ رای در کلانشهر تهران در دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان تهران از هشت صبح فعال هستند.

وی افزود: ۳۱۲ شعبه اخذ رای سیار نیز برای بیمارستان‌ها، آسایشگاه‌ها، خوابگاه‌ها و محل‌های درخواست‌دهنده فعال و در حال خدمات‌دهی هستند.

معاون استاندار تهران با اشاره به حضور باشکوه مردم در پای صندوق‌های رای و لبیک به فرامین رهبر معظم انقلاب از سوی مردم پایتخت،‌ از مردم خواست تا ضمن حضور پرشور، آمدن خود را به ساعات پایانی موکول نکنند و هرچه سریعتر برای رای دادن به شعب اخذ رای نزدیک محل تردد خود مراجعه کنند.

فرماندار تهران: حضور مردم نسبت به دور اول انتخابات پرشورتر است

فرماندار تهران نیز پیشتر از آمادگی کامل این شهرستان برای برگزاری مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری خبر داد و گفت: سه هزار و ۸۵۰ شعبه اخذ رای برای این منظور پیش‌بینی شده است تا مردم پایتخت بتوانند آرای خود را به صندوق‌های اخذ رای بریزند.

دور دوم انتخابات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری امروز جمعه ۱۵ تیرماه همزمان با سراسر کشور در تهران در حال برگزاری است. همچنین در این دوره ۷۰ هزار نفر به عنوان عوامل اجرایی، نظارتی و امنیتی در راستای برگزاری انتخاباتی سالم و در امنیت کامل همکاری دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha