برگزاری پنج انتخابات حساس دستاوردی ارزشمند در دولت سیزدهم است

تهران بزرگ - ایرنا - فرماندار تهران با اشاره به برگزاری پنج انتخابات حساس ریاست جمهوری، مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در سه سال فعالیت دولت سیزدهم گفت: اجرای مولفه‌های مدنظر رهبر معظم انقلاب، انتخابات را تبدیل به یک دستاورد موفق کرد.

به گزارش ایرنا از فرمانداری تهران، احمد قیومی روز چهارشنبه در آیین تقدیر از اعضای ستادهای انتخاباتی شهر تهران، ضمن قدردانی از تلاش‌های هیات‌های اجرایی و نظارت در برگزاری پنج انتخابات باشکوه و سالم اظهار کرد: اجرای دقیق چهار مولفه مدنظر مقام معظم رهبری باعث شد تا تلاش‌های جهادی به ویژه توسط جوانان در شعب اخذ رای اتفاق بیفتد و این رخدادها پدیدآورنده انتخاباتی سراسر امنیت، سلامت، مشارکت و رقابت شد.

معاون استاندار تهران با اشاره به رضایت رهبری در بیانیه صادر شده و مردم در برگزاری مطلوب انتخابات اضافه کرد: سازماندهی براساس ظرفیت‌ها و اعتماد به دستاوردهای جوانان نخبه نظام باعث خشنودی مردم و رهبر معظم انقلاب از برگزارکنندگان انتخابات شد و این را مدیون تلاش‌های شبانه‌روزی هیات‌های اجرایی، نظارت و ستادهای انتخاباتی هستیم.

وی تصریح کرد: ایجاد ساختارهای لازم در راستای صیانت از آرای مردم و اعتماد به دقت و خلاقیت جوانان انقلاب باعث شد تا امروز به برگزاری پنج انتخابات موفق در مدت سه سال کاری دولت سیزدهم افتخار کنیم؛ به همین جهت از تلاش‌های انجام شده در قالب آیین تجلیل از اعضای هیات‌های اجرایی شهر تهران قدردانی می‌کنیم.

قیومی افزود: انسجام شکل گرفته در برگزاری این انتخابات باعث شد که نقش زیبایی از همدلی و اعتمادسازی رقم خورده و این دستاورد عظیم سیاسی در کالبد انقلاب اسلامی نقش ببندد.

استان تهران در سه سال گذشته ۲ دوره انتخابات دور اول و دوم ریاست جمهوری، ۲ دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و یک دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری را برگزار کرده است.

برگزاری پنج انتخابات حساس طی دولت سیزدهم دستاوردی ارزشمند است

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار و رییس ستاد انتخابات شهرستان تهران نیز در این مراسم گفت: کلانشهر تهران بزرگترین حوزه انتخابی کشور است و برگزاری انتخابات در پایتخت حساسیت بالایی دارد؛ باید اذعان کرد که عمده در تقسیم‌بندی بخش‌ها بر دوش آموزش و پرورش بود و زحمات بسیاری در امر برگزاری انتخابات کشیده شد؛ همه عوامل انتخابات با نظارت و دقت بسیار توانستند به توفیقات بسیاری در اجرای انتخابات دست یابند.

حامد شایان افزود: هیات اجرایی انتخابات کلانشهر تهران منسجم، همدل، دغدغه‌مند و دلسوز عمل کرد؛ تلاش کردیم در امر برگزاری انتخابات انجماد فکری نداشته باشیم در مسیر برگزاری یک انتخابات پویا قدم برداریم.

برگزاری پنج انتخابات حساس طی دولت سیزدهم دستاوردی ارزشمند است

رییس ستاد انتخابات شهرستان تهران با اشاره به نقش گروه‌های سنی جوان در برگزاری انتخابات در شعب اخذ رای بیان کرد: مناطق ۱۷ و ۱۵ تهران جوان‌ترین گروه سنی ۳۹ سال و مسن‌ترین منطقه انتخاباتی نیز منطقه ۱۳ با گروه سنی ۴۵ سال بود؛ در راستای بهره‌گیری از جوانان متخصص، فعال و دارای دانش گامی مهم برداشته و به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در بها دادن به جوانان جامه عمل پوشانده شد.

شایان با اشاره به حضور قریب به ۵۸ هزار نفری در برگزاری انتخابات کلانشهر تهران تصریح کرد: ۵۷ هزار و ۵۶۰ هزار نفر در برگزاری انتخابات تهران مشارکت داشتند و در مجموع ۱۰ هزار و ۵۵۱ شعب اخذ رای در انتخابات تهران نقش‌آفرین بود؛ همچنین ۱۱۴ شعب سیار نیز در منطقه فعال بود.

رییس ستاد انتخابات شهرستان تهران اضافه کرد: ۴۶ درصد شعب در مساجد و ۴۲ درصد در مدارس بود و مابقی نیز به صورت سیار خدمات لازم را ارائه دادند.

وی با اشاره به اقدام دقیق و افزودن چندین شعب اخذ رای جدید و تاثیر آن در افزایش مشارکت چهاردرصدی در تهران یادآور شد: شعب جدیدی که در انتخابات ریاست جمهوری جانمایی شدند نقش تاثیرگذاری را در جذب رای مردم داشتند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha