مردم ایران اسلامی توطئه «قهر با صندوق رای» را باطل کردند

ارومیه- ایرنا- امام جمعه اهل سنت ارومیه گفت: حضور پرشور مردم جای جای ایران اسلامی به ویژه آذربایجان غربی در پای صندوق های رای، توطئه ای که با کلیدواژه قهر با صندوق های رای توسط دشمنان برنامه ریزی شده بود، باطل کرده و موجب یاس و ناامیدی آنان شد.

ماموستا مامد کلشی نژاد روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دشمنان و بدخواهان این نظام و کشور تلاش کردند مردم با صندوق های رای قهر کنند اما حضور پرشور مردم درپای صندوق های رای و احساس تکلیف آنها خیال خام دشمنان را بی اثرکرد.

وی اضافه کرد: ملت ایران با حضور پرشور خود در دومین مرحله چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری میثاقی دوباره با آرمان های نظام بسته و ثابت کردند هرگز فریب تبلیغات منفی دشمنان را نخواهند خورد.

وی ادامه داد: حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای بدون تردید زمینه ساز تشکیل دولتی قوی و توانمند است.

امام جمعه اهل سنت ارومیه اظهار کرد: امروز مردم آذربایجان غربی همگام با سایر هموطنان حماسه دیگری خلق کرده و یک بار دیگر نشان دادند همان گونه که در برهه های مختلف نقش آفرینی کرده اند این بار هم به وظیفه خود عمل کرده و در تعیین سرنوشت کشور سهیم شدند.

ماموستا کلشی نژاد گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، باعث تقویت و استحکام پایه های نظام شده و راه نفوذ و شیطنت را بر بدخواهان این مرز و بوم بست و ثابت کرد این ملت از انقلاب و کشور خود جدایی ناپذیرند.

به گزارش ایرنا، دور نخست چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری جمعه گذشته، هشتم تیر برگزار شد و به دلیل کسب نشدن اکثریت مطلق آرا توسط هیچ کدام از نامزدهای حاضر در آن انتخابات شامل مسعود پزشکیان، مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی و محمدباقر قالیباف، این انتخابات به دور دوم کشیده شد.

در دور دوم نیز مسعود پزشکیان و سعید جلیلی برای نشستن بر کرسی ریاست جمهوری با هم رقابت می کنند.

دور دوم انتخابات از ساعت هشت صبح امروز، جمعه آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha