حماسه‌آفرینی بیماران و کادر درمان خراسان رضوی در انتخابات +فیلم

مشهد- ایرنا- مشارکت پرشور بیماران و کادر درمان خراسان رضوی در مرحله دوم چهاردهمین دور انتخابات ریاست جمهوری، نشان داد که آنان در هر شرایطی حماسه آفریده و پای نظام و انقلاب اسلامی ایران هستند.

به گزارش ایرنا، مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ساعت هشت صبح روز جمعه، ۱۵ تیرماه همزمان با سراسر کشور در استان خراسان رضوی آغاز شد.

ملت ایران بویژه ساکنان در خطه خورشید از پیر و جوان، زن و مرد همانند گذشته با حضور در شعب اخذ رای و مشارکت حداکثری، در تعیین سرنوشت خود و ملت نقش آفرینی کردند.

بر اساس اعلام ستاد انتخابات خراسان رضوی، از مجموع شعب اخذ رای این استان، هزار و ۵۹ شعبه سیار و سه هزار و ۵۰۸ شعبه ثابت است که برای دریافت آرای افزون بر چهار میلیون و ۹۰۰ هزار نفر واجد شرایط رای پیش‌بینی شده است.

در راستای مشارکت پرسنل و کادر درمان و نیز بیماران بستری بیمارستان‌های استان نیز تمهیدات لازم برای مشارکت حداکثری آنان با استقرار صندوق‌های ثابت و سیار اخذ رای در این مراکز درمانی فراهم شده است.

بیماران، مراجعان، پرسنل و کادر درمان بیمارستان‌های قائم(عج)، امام رضا(ع) و طالقانی مشهد مشارکت خود را در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری با حضور در پای صندوق اخذ رای مستقر در مراکز درمانی زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد به نمایش گذاشتند.

همچنین کادر درمان و بیماران بستری در بیمارستان‌های حکیم، ۲۲ بهمن و مراکز بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور نیز در این مرحله از انتخابات با حضور در پای صندوق‌های اخذ رای مستقر در مراکز درمانی این دانشگاه حماسه آفریدند.

حضور کادر فوریت‌های پزشکی اورژانس ۱۱۵ دانشگاه‌های علوم پزشکی مشهد و نیشابور در شعب اخذ رای

مردم خراسان رضوی در دور نخست چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مشارکتی ۴۹.۳۹ درصدی را به ثبت رساندند که این رقم بالاترین نرخ مشارکت انتخاباتی در میان استان های پرجمعیت کشور بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha