۱۵ تیر ۱۴۰۳، ۲۲:۲۷
کد خبرنگار: 2923
کد خبر: 85530709
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

انتخابات ایران اسلامی نماد مردم سالاری دینی است

تایباد- ایرنا- نماینده مردم شهرستانهای تربت جام، تایباد، باخرز و صالح آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: رویداد سیاسی انتخابات در ایران اسلامی نمونه ای بارز از مردم سالاری دینی و دموکراسی است.

به گزارش ایرنا، عثمان سالاری روز جمعه در حاشیه بازدید از شعب اخذ رای تایباد در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مشارکت حداکثری مردم کشورمان در دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از پیروی مردم از منویات مقام معظم رهبری در همه رویدادهای ملی و مذهبی نشان دارد.

او اظهار کرد: دشمن به دنبال رصد کردن حضور پرشور مردم در این عرصه سیاسی است و از همه ظرفیتهایی که در دست دارد برای کمرنگ نشان دادن این امر مهم استفاده می کند.

وی ادامه داد: مردم ولی نعمت و سرمایه های اصلی این انقلاب هستند و در همه عرصه ها پایبندی خود را به این نظام و آرمانهای آن نشان داده اند.

نماینده مردم شهرستانهای تربت جام، تایباد، باخرز و صالح آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز همه اقوام و مذاهب با مشارکت پرشور خود در انتخابات یک بار دیگر وحدت، انسجام و یکدلی جهان اسلام را به نمایش گذاشتند.

سالاری اضافه کرد: دشمن از اتحاد جوامع اسلامی در هراس است و با توطئه های شوم خود به دنبال ضربه زدن به اعتقادات و باورهای جهان اسلام است.

۸۰ شعبه رای‌گیری ثابت و سیار شهری و روستایی در تایباد کار جمع‌آوری آرای واجدان شرایط انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در این شهرستان را بر عهده دارند و هزار نفر نیز به عنوان عوامل اجرایی، نظارتی، بازرسی، انتظامی و پشتیبانی در این زمینه همکاری می کنند.

شهرستان ۱۴۵ هزار نفری تایباد در فاصله ۲۲۵ کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha