فرماندار: حضور مردم اشنویه در دور دوم انتخابات باشکوه بود

مهاباد- ایرنا- فرماندار اشنویه گفت: مردم این شهرستان با حضور باشکوه و پررنگ خود در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری نجابت خود را نشان داده و سنگ تمام گذاشتند.

سیدعلی ترابی شامگاه روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: خوشبختانه طبق آخرین آمارها مشارکت مردم در دور دوم انتخابات افزایش قابل توجهی داشته و با شور و شوق خاصی در تعیین سرنوشت آینده کشور سهیم شدند.

وی با قدردانی از مردم و تمام عوامل اجرایی برگزاری انتخابات افزود: هم اکنون روند رای گیری بدون وقفه و هیچ مشکلی در سطح شهر و روستا ادامه دارد.

فرماندار اشنویه با اشاره به تمدید مهلت رای گیری تا ساعت ۲۴ گفت: افراد واجد شرایطی که به هر دلیلی موفق به دادن رای خود نشده اند، از فرصت باقی می توانند در یکی از شعب اخذ رای جهت انتخاب رییس جمهور آینده استفاده کنند.

ترابی با بیان اینکه تاکنون هیچ گونه موردی مبنی بر تخلف انتخاباتی در شعب این شهرستان گزارش نشده است، اظهار کرد: روند انتخابات در سلامت و امنیت کامل در جریان بوده و فضای بسیار خوب و مثبتی در سطح شهرستان حاکم است.

به گزارش ایرنا، در مجموع برای برگزاری دور دوم انتخابات ریاست جمهوری ۷۲ شعبه اخذ رای در اشنویه تدارک دیده شده که از این تعداد ۳۸ شعبه ثابت و ۳۴ شعبه دیگر نیز سیار است.

همچنین بیش از یک هزار و ۴۰۰ نفر عوامل اجرایی شامل نیروهای شعب، نیروهای نظارتی و انتظامی برای برگزاری انتخابات در دور دوم در شعبه ها مستقر هستند.

شهرستان مرزی اشنویه در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha