ایران یکی دیگر از انتخابات سرنوشت‌ساز خود را با سربلندی پشت سر گذاشت

تهران- ایرنا- انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در پیامی به مسعود پزشکیان به عنوان به رئیس‌جمهور منتخب تبریک گفت و نوشت: ایران عزیز یکی دیگر از انتخابات سرنوشت‌ساز خود را با سربلندی و عزت پشت سر گذاشت.

به گزارش ایرنا، انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده روز شنبه در پی انتخاب مسعود پزشکیان رئیس جمهور در پیامی در فضای مجازی نوشت: «ایران عزیز یکی دیگر از انتخابات سرنوشت ساز خود را با سربلندی و عزت پشت سر گذاشت. تبریک به رهبر معظم انقلاب، تبریک به ملت بزرگ ایران و تبریک به رئیس جمهور منتخب جناب آقای دکتر پزشکیان».

به گزارش ایرنا، در مرحله اول چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری - روز جمعه هشتم تیر ماه - مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی، محمدباقر قالیباف، و مسعود پزشکیان با یکدیگر به رقابت پرداختند، اما با توجه به اینکه هیچ یک از آنها نتوانستند اکثریت مطلق آرا را کسب کنند، انتخابات با حضور مسعود پزشکیان و سعید جلیلی که بیشترین آرا را کسب کرده بودند به دور دوم کشیده شد.

مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری جمعه - ۱۵ تیرماه - برگزار شد که در نهایت پزشکیان با ۱۶ میلیون و ۳۸۴ هزار و ۴۰۳ رای به عنوان نهمین رئیس جمهور اسلامی ایران انتخاب شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha