۱۶ تیر ۱۴۰۳، ۱۴:۰۴
کد خبرنگار: 905
کد خبر: 85531349
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

تحولات چشمگیر بهداشت و درمان اندیکا با اجرای ۳۸ طرح جدید

اهواز - ایرنا - مدیر شبکه بهداشت و درمان اندیکا از اجرای ۳۸ طرح جدید در این شهرستان خبر داد که در حال ساخت و آماده بهره برداری هستند.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اهواز، منصور پورحسین زاده اظهار کرد: این طرح ها شامل ۳۳ خانه بهداشت، سه مرکز جامع سلامت، ۲ زیست پزشک، یک محوطه‌سازی، یک ساختمان امحای زباله و بیمارستان ۶۴ تختخوابی در حال ساخت است که در مجموع بالغ بریک هزار میلیارد ریال اعتبار برای آنها اختصاص یافته است.

وی افزود: تعدادی از این طرح ها به اتمام رسیده و در حال بهره برداری هستند و تعدادی دیگر شامل خانه‌های بهداشت شلا، فرگه، سرهونی و مرکز جامع سلامت دینراک طی هفته آینده افتتاح خواهند شد.

پور حسین زاده با اشاره به اینکه بزرگترین طرح قابل افتتاح شبکه بهداشت و درمان اندیکا، مرکز جامع سلامت دینراک است گفت: عملیات احداث این مرکز از سال ۱۴۰۱ آغاز شده و ۸۰ میلیارد ریال اعتبار به آن اختصاص یافته است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان اندیکا ادامه داد: بیمارستان ۶۴ تختخوابی خیرساز اندیکا در حال حاضر در مرحله تسطیح زمین است و مابقی طرح ها با بیش از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسند.

بهره‌مندی ۵۳ هزار نفر از خدمات بهداشتی و درمانی

وی با بیان اینکه با بهره‌برداری از این طرح‌ها ، جمعیتی حدود ۵۳ هزار نفر از خدمات بهداشتی و درمانی بهره‌مند خواهند شد اظهار کرد: علاوه بر احداث خانه‌های بهداشت جدید، برای بازسازی ۱۰ خانه‌ بهداشت و مرکز جامع سلامت قدیمی نیز ۳۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

پورحسین زاده تاکید کرد: در دولت سیزدهم تحولات اساسی در حوزه بهداشت و درمان در شهرستان اندیکا رخ داد که این منطقه را به یک کارگاه عمرانی تبدیل کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha