۱۶ تیر ۱۴۰۳، ۱۵:۴۰
کد خبر: 85531462
T T
۱۳ نفر

برچسب‌ها

موبایل قاپ حرفه ای در مشهد دستگیر شد

۱۶ تیر ۱۴۰۳، ۱۵:۴۰
کد خبر: 85531462
موبایل قاپ حرفه ای در مشهد دستگیر شد

مشهد- ایرنا- جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: موبایل قاپ حرفه ای با ۳۸ فقره سرقت گوشی تلفن همراه از شهروندان، شناسایی و دستگیر شد.

سردار احمد نگهبان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: یکی از تیم های پیشگیری انتظامی کلانتری رسالت مشهد هنگام گشت زنی در محدوده خیابان "المهدی" جوان موتورسواری را در حال قاپیدن گوشی تلفن همراه یک شهروند مشاهده کرد و وارد عمل شد.

وی اضافه کرد: راکب موتورسیکلت پس از سرقت با مشاهده خودرو پلیس تغییر مسیر داد و به صورت خلاف مسیر از محل متواری شد و پس طی کمتر از ۵۰۰ متر از صحنه سرقت پشت چراغ قرمز موتورسیکلت را رها و پا به فرار گذاشت.

جانشین فرماندهی انتظامی خراسان رضوی گفت: ماموران انتظامی پس از طی مسافتی کوتاه متهم که فردی سابقه دار است را دستگیر و در بازرسی بدنی از وی گوشی تلفن همراه مالباخته را کشف کردند.

نگهبان افزود: این متهم تا کنون به ۳۸ فقره موبایل قاپی در سطح شهر مشهد در سه ماه گذشته اعتراف کرده است.

وی اضافه کرد: با هماهنگی قضایی، متهم برای کشف دیگر جرایم احتمالی و شناسایی افراد مالخر به اداره مبارزه با جرایم خشن پلیس آگاهی منتقل شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی از شهروندان خواست تا هنگام صحبت کردن با تلفن همراه در کوچه و خیابان، دستگاه را به گونه ای در دست بگیرند که خارج کردن و قاپیدن آن به سادگی اتفاق نیفتد.

نگهبان افزود:حفظ جان از حفظ مال مهم تر است از این رو اگر سارقان با توسل به زور، قصد سرقت تلفن همراه یا کیف دستی را داشتند شهروندان مقاومت نکنند و فقط مشخصات ظاهری سارقان و وسایل نقلیه آنها را به خاطر بسپارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha