۱۶ تیر ۱۴۰۳، ۱۷:۳۳
کد خبرنگار: 2170
کد خبر: 85531545
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

کیش از نخستین همایش بین المللی فرصت‌های سرمایه گذاری میزبانی می‌کند

کیش- ایرنا- عضو هیات مدیره و مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه کیش گفت: نخستین همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و تامین مالی پایدار از ۱۷ تا ۲۰ مهر در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی این جزیره برگزار می‌شود.

به گزارش روز شنبه ایرنا، امین میرزایی در آئین معرفی و رونمایی از پوستر رویدادهای نمایشگاهی بین المللی «شهر پایدار» و «کیش اکسپو» که با حضور سفرا و نمایندگان تجاری و بازرگانان بیش از ۳۰ کشور خارجی برگزار شد، اظهار کرد: جزیره کیش در نزدیکی مسیر ترانزیت دریایی کشورهای عراق، کویت، بخشی از قطر و عربستان قرار دارد و با معافیت‌های مالیاتی و گمرکی ویژه، موقعیت خوبی برای سرمایه گذاری محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: کیش به واسطه موقعیت طبیعی و آب‌وهوایی که دارد، در وهله نخست یک منطقه گردشگری است که نوروز امسال، سومین فرودگاه پرتردد ایران شناخته شد.

میرزایی با اشاره به اینکه صنایع مرتبط با گردشگری در کیش وجود دارد، اضافه کرد: زنجیره تکمیل کننده صنعت کردشگری در کیش فعال شده است.

وی همچنین به برگزاری نخستین نمایشگاه بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری ایران از ششم تا هشتم مهر ۱۴۰۳ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌الملی تهران اشاره کرد و خاطر نشان کرد که منطقه آزاد کیش در این نمایشگاه حضور فعالی خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه کیش از مهمانان خارجی حاضر در مراسم دعوت کرد تا برای آشنایی بیشتر با فرصت‌های سرمایه‌گذاری جزیره، به همراه هیات‌های تجاری خود به منطقه آزاد کیش سفر کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha