آیین شکرگزاری پیروزی در انتخابات با احترام حماسه حسینی در تبریز برگزار شد

تبریز- ایرنا- طرفداران تبریزی مسعود پزشکیان با حضور در مراسم شکرگزاری حماسه حضور مردم ایران در انتخابات و استقبال از ایام محرم، خوشحالی خود را با رعایت آداب محرم حسینی ابراز کردند.

به گزارش ایرنا، ورزشگاه تختی (تبریز) که ۲ هفته پیش، میزبان دیدار مردم با پزشکیان در زمان نامزدی انتخابات ریاست جمهوری بود، امروز میزبان جشن شکرگزاری منتخب مردم ایران بود.

علم‌های حسینی در جای جای ورزشگاه به اهتزاز درآمده و صدای طبل عاشورایی در گوشه‌ای از ورزشگاه به گوش می‌رسد، طرفداران با پوسترها و پرچم‌های فیروزه‌ای رنگ به همراه پرچم سه رنگ ایران در میانه‌های زمین چمن و زیر نور آفتاب ایستاده و به‌نوای تی تی‌های تراکتور که شعر مداحی «آذربایجان سلام اولسون کیشی مسلک دلیرانه» را یکصدا می‌خوانند، گوش داده و همراهی می‌کنند.

مردم‌حاضر در ادامه شعارهای «شهیدلر اولمز، وطن بولونمز»، «آذربایجان بیر کلام پزشکیان والسلام»، «آذربایجان یاتمییب اوز اوغلونی آتمییب» را سر می‌دهند.

مداحی شاعر اهل بیت(ع) و اجرای دسته عزاداری شاخسی از دیگر جلوه‌های این‌ مراسم است که با استقبال مردم دیار حسینی ستارخان و شهید باکری‌ها مواجه می‌شود و مردم نوای حسین حسین و حیدر حیدر سر می‌دهند.

از امروز رفاقت‌ها شروع می‌شود

رئیس ستاد انتخاباتی پزشکیان در آذربایجان شرقی در این مراسم گفت : آذربایجان بار دیگر برای ایران تاریخ ساز شده و به اولاد خود رای داد.

ابراهیم باقرزاده با تقدیر از حمایت‌های مردم استان از پزشکیان، ادامه‌ می‌دهد: ما در این‌مدت رقابت داشتیم‌ اما از امروز رفاقت‌ها شروع شده و همه دست به دست هم می‌دهیم و ایران را آباد کرده و مطالبات مردم را برآورده می‌کنیم.

وی تاکید می‌کند: اخلاق دکتر پرشکیان، احترام به رقبا است بنابراین امروز با رقبا همراه شده و ایران را آباد می‌کنیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha