تجمع «سپاس» حامیان رییس جمهور منتخب در ساوه برگزار شد

ساوه - ایرنا - حامیان مسعود پزشکیان نهمین رییس جمهور منتخب در ساوه با حضور در میدان امام خمینی (ره) این شهر تجمع «سپاس» برگزار کردند.

به گزارش ایرنا، این تجمع عصر شنبه با حضور جمعی از حامیان مسعود پزشکیان نهمین رییس جمهور منتخب جمهوری اسلامی به منظور قدردانی و سپاس از مردم ایران برای حضور حماسی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برگزار شد.

عباس امیر حسینی مسوول ستاد پزشکیان در ساوه در این تجمع با اشاره به اینکه حضور حداکثری مردم پشتیبانی از نظام مقدس جمهوری و تقویت وحدت بین ملت بود افزود: تفکر عقلانی برای حل مشکلات کشور با اتکا به راهکارهای علمی از جمله برنامه های دولت پزشکیان خواهد بود.

وی بیان کرد: با توجه به فرا رسیدن ایام عزاداری ماه محرم، ستاد انتخاباتی رییس جمهور منتخب از برگزاری هرگونه جشن و مراسم شادی خودداری کرده است.

مسعود پزشکیان که با اکثریت آرا در دومین مرحله چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری، رییس‌جمهور منتخب مردم شد، پیش از این نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی بود.

وی که به عنوان پزشک و سیاستمدار ایرانی شناخته می‌شود در تاریخ هفتم مهرماه سال ۱۳۳۳ در مهاباد چشم به جهان گشود، از دوره هشتم وارد نهاد قانون‌گذاری شد و در انتخابات ۱۱ اسفند دوباره توانست اعتماد مردم تبریز را کسب کند و برای چهارمین دوره بر کرسی نمایندگی مجلس تکیه زند.

پزشکیان در انتخابات ۱۵ تیر امسال با ۱۶ میلیون و ۳۸۴ هزار و ۴۰۳ رای به عنوان نهمین رییس جمهور اسلامی ایران انتخاب شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha