پیام مشترک نماینده ولی فقیه و استاندار کرمان: مشارکت مردم دفاع از نظام بود

کرمان- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان کرمان و استاندار این استان در پیام مشترکی به تشریح آثار حضور مردم و تبریک این حماسه پرداختند. 

به گزارش ایرنا از روابط عمومی استانداری کرمان، حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در کرمان و محمدمهدی فداکار استاندار در پیام عصر شنبه آورده‌اند: حماسه‌ حضور پرشور مردم عزیز ایران، به ویژه مردم ولایتمدار استان کرمان در انتخابات، صفحه تابناک دیگری بر افتخارات بزرگ انقلاب افزود.

آنها در ادامه پیام افزودند: یکبار دیگر آگاهانه و بهنگام، دفاع جانانه‌ خود از نظام اسلامی را به همه نشان داده و یاوه‌های دشمنان این مرز و بوم را باطل ساختید، یکبار دیگر بر وفاداری خود به قانون اساسی که انتخاب رییس جمهور را حق و تکلیف شما دانسته است، پای فشردید و بر سرپیچی از اراده‌ مراکز استبکاری و مداخله‌جو اصرار ورزیدید و وسوسه‌ شیطانی آنان را که می‌کوشیدند ملت را از حضور در کنار صندوق‌های رأی دلسرد کنند، نقش برآب کردید.

پیام مشترک نماینده ولی فقیه و استاندار کرمان: مشارکت مردم دفاع از نظام بود

در ادامه این پیام آمده است: اینجانبان؛ ضمن تشکر مجدد از شما مردم فهیم و تبریک به رییس جمهور منتخب مردم، این توفیق بزرگ ملی را شکرگزاری و سپاس و تحسین خود را به پیشگاه ملت عظیم‌الشان ایران تقدیم می‌کنیم.

در پایان این پیام آمده است: از نامزد دیگر ریاست جمهوری که با حضور در صحنه و طرح مباحث اساسی، ذهن‌های جوینده به ویژه جوانان را به راهِ اندیشیدن و تصمیم گرفتن کشاندند و زمینه‌ حضور حماسی مردم را فراهم ساخت، تشکر می‌کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha