مطالبات از رئیس جمهور منتخب بر پایه منافع عمومی باشد

شیراز-ایرنا- رئیس ستاد انتخاباتی پزشکیان در استان فارس با اعلام این که فعالیت این ستاد برای گردآوری و پیگیری مطالبات به حق مردم تداوم خواهد یافت و در طرح مطالبات و خواسته ها نباید از شعارهای اصلی فاصله گرفت، گفت: مطالبات از رئیس جمهور جدید باید بر پایه منافع عمومی باشد و از منافع شخصی و جناحی پرهیز شود.

به گزارش ایرنا، سیدعبدالرزاق موسوی شنبه در آیین قدردانی از فعالیت ستادهای مسعود پزشکیان، رئیس جمهور منتخب در استان فارس با بیان اینکه با تلاش وصف ناپذیر ملت بزرگ ایران و عنایات الهی معجزه رخ داد و روند اداره امور اجرایی کشور سمت و سوی تغییر به خود گرفت، افزود: واقعیت این است که با توجه به شرایط خاص کشور، در ابتدای امر کمتر کسی امکان کاندیداتوری و پیروزی نامزد تحول خواه قوی را پیش بینی می کرد و تا روزهای پایانی دوران تبلیغات انتخاباتی نیز از سوی بسیاری از دوستان خود ما نگرانی‌های زیادی مطرح می‌شد اما با قدرت وارد این کارزار حساس شدیم.

وی مدعی شرایط نابرابر در روند انتخابات شد و تصریح کرد: در این رقابت یک طرف با بهره‌ مندی از مجموعه ای از امکانات و شرایط مناسب فعالیت می کرد و در سمت دیگر انسانی که به جز پاکدستی، درستکاری، صداقت، گذشته شفاف و البته دانش و تجربه گرانبها، دارایی دیگری با خود نداشت؛ جای خرسندی است که خداوند به ما عنایت ویژه ای کرد و این فرصت برای ملت ایران خلق شد، مردم هم به شایستگی قدر این فرصت را دانستند.

مطالبات از رئیس جمهور منتخب بر پایه منافع عمومی باشد

رئیس ستاد انتخاباتی پزشکیان در استان فارس پیروزی نامزد مورد حمایت این ستاد را محصول همت و کوشش بخش‌های مختلف دانست و افزود: نباید فراموش کنیم بسیاری از کسانی را که در این مسیر نقش آفرینی کردند ما حتی آنها را نمی شناسیم؛ یک نمونه را خود من شاهد بودم که بانویی در گفت و گوهای چهره به چهره در جنوب شهر مورد حمله قرار گرفت، مجروح شد اما بعد از مداوای اولیه، با همان دست خونین مجدد به همان مناطق جنوبی شهر رفت و خانه به خانه به گفت و گو با همشهریان خود می پرداخت.

موسوی ادامه داد: بنابر این باید بدانیم که اگر ستادهایی برای اجرای امور انتخابات شکل گرفتند و تلاش‌های زیادی کردند اما به این معنا نیست که الزاماً نقش آنها بیشتر از دیگران بود؛ این حقیقت را باید بپذیریم که اگر توقعات و مطالبات مان به صورت کنترل نشده ، جهت دیگری پیدا کند و به جای منافع عمومی، جنبه شخصی به خود خواهد گرفت.

مطالبات از رئیس جمهور منتخب بر پایه منافع عمومی باشد

وی همچنین با اشاره به نقش بزرگان کشور در حمایت از پزشکیان و پیروزی او، خاطرنشان کرد: این بزرگان آبروی خود را گذاشتند و در کنار پزشکیان و در واقع در سمت ملت ایستادند؛ امیدوارم دولت جدید بتواند این حمایت بی دریغ را به خوبی برای مردم جبران کند.

رئیس ستاد انتخاباتی پزشکیان در استان فارس در بخش دیگری از صحبت های خود، با طرح این پرسش که «ما اعضای ستاد در ادامه این مسیر چه وظیفه ای داریم؟» تصریح کرد: در تجارب گذشته، گاهی پس از پیروزی برخی از ما اصل هدف خود را فراموش می کردیم؛ برای یافتن نقشه راه خود در ادامه مسیر، اولین گام این است که دلایل مان برای حمایت از پزشکیان را مرور کنیم.

موسوی با یادآوری مجموعه ای از ویژگی‌های پزشکیان که او را برای ملت قابل اعتماد کرده است، گفت: یکی از مهمترین ویژگی‌های رئیس جمهور منتخب، شفافیت در گذشته و صداقت در وعده هایش برای آینده است و ما نمی توانیم در طرح مطالبات و پیگیری خواسته هایمان این اصول مهم را نادیده بگیریم.

مطالبات از رئیس جمهور منتخب بر پایه منافع عمومی باشد

وی با اشاره به تعهدات رئیس جمهور منتخب در قالب میثاق‌نامه ۲۴ بندی، تصریح کرد: بر این اساس ما باید در کنار مردم قرار بگیریم و از حقوق آنها دفاع کنیم؛ نه اینکه به فکر این باشیم که فردای به قدرت رسیدن، کدام پست و منصب را به عنوان سهم خود مطالبه کنیم.

موسوی افزود: یکی دیگر از محورهای اصلی شعارهای پزشکیان، مبارزه با فقر، فساد و تبعیض است و بر این باورم که رئیس جمهور جدیدمان به درستی دست روی این نکته گذاشته است چرا که به اعتقاد من ریشه تمامی مشکلات در همین تبعیض است و امیدوارم ما هرگز خواست‌های در تناقض با این شعار محوری نداشته باشیم.

وی با بیان اینکه دوران مدیریت به سرعت می گذرد، تصریح کرد: یکی دیگر از میثاق های کاندیدای پیروز ما، رعایت قانون اساسی است و ما هم آن را دنبال خواهیم کرد چرا که اگر چنین نباشد چهار سال دیگر افسوس فرصت از دست رفته را خواهیم خورد.

رئیس ستاد انتخاباتی پزشکیان در استان فارس در پایان با قدردانی از همه اعضای ستاد در فارس و تمامی مردم استان، خاطرنشان کرد: از همین جا اعلام می کنم که این ستاد را به عنوان کانونی برای گردآوری و پیگیری مطالبات به حق مردم استان حفظ خواهیم کرد و امیدواریم که رئیس جمهور منتخب در تحقق خواسته های ملت موفق و سرافراز باشد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha