قدردانی ستادهای انتخاباتی پزشکیان در فارس از مشارکت انتخاباتی مردم

شیراز-ایرنا -روسای ستادهای انتخاباتی مسعود پزشکیان با انتشار بیانیه‌ای مشترک از حضور مردم استان فارس در چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری تشکر کردند.

به گزارش ایرنا رئیس ستادهای مردمی دکتر مسعود پزشکیان در استان فارس، شنبه اعلام کرد: مردم با حضور در پای صندوق های رای یکبار دیگر نشان دادند که قلبشان برای این سرزمین و سرنوشت آیندگان می‌تپد.

عبدالرضا قاسم پور با تشکر از انتخاب آگاهانه مردم به قرائت بیانیه‌ای مشترک پرداخت، در متن این بیانیه خطاب به مردم آمده: ملت عزیز و سرافراز ایران اسلامی، مردم شریف، عزتمند و سربلند استان فارس، درک عمیق و وسیع از حقایق و دقایق روزهای حساس میهن عزیزمان، پاسخ جانانه به ندای رهبر فرزانه انقلاب و حضور هوشمندانه و مسوولانه شما در هر دو مرحله چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و انتخاب آگاهانه جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان به عنوان سکاندار مومن، دلسوز و توانمند قوه اجرایی نظام مقدس‌مان، جلوه‌های تازه‌ای از باور عمیق شما ملت شریف این آب و خاک به مردم‌سالاری دینی را بر همه جهانیان اثبات کرد.

قاسم‌پور افزود: صمیمانه و صادقانه این حضور خردمندانه و ارجمند را ستوده و قدر می‌دانیم و ایمان داریم که در سایه ی تداوم اعتماد، همراهی و همدلی با رئیس جمهور منتخب و سایر اعضا و اجزای دولت آتی ایشان ضامن توسعه، اعتلا و تعالی پایدار و همه جانبه کشور عزیزمان خواهد بود.

در این بیانیه آمده است:برخود فرض می‌دانیم از همه ی آحاد و اقشار مردم، مراجع بزرگوار علمی و مذهبی، احزاب و گروه‌های مختلف سیاسی، نخبگان و فعالان علمی، فرهنگی، اجتماعی و همه عزیزانی که مسئولانه در تشویق و ترغیب مردم برای مشارکت در تعیین سرنوشت سیاسی کشور، ایفای نقش کردند، قدردانی کنیم، همچنین از تلاش‌های همه دست‌اندرکاران به ویژه مجموعه وزارت کشور، شورای نگهبان، ستاد انتخابات کشور، هیات‌های اجرایی، نظارت و بازرسی، استانداران، فرمانداران و بخشداران، نیروهای نظامی و دستگاه‌های انتظامی و امنیتی در تأمین امنیت شعب اخذ رأی و نیز از اصحاب رسانه و خبر و رسانه‌های گروهی و خبرنگاران که با آگاهی بخشی مستمر و به موقع، زمینه حضور بیشتر مردم در انتخابات را مهیا کردند، قدردانی نموده و ابراز امیدواری می‌کنیم که لطف و عنایت خداوند حکیم ضامن سعادت و سربلندی ملت نجیب و عزتمند ایران اسلامی باشد.

عبدالرضا قاسم پور، رئیس ستادهای مردمی دکتر مسعود پزشکیان در استان فارس و مسعود رضایی رئیس ستادهای امید دکتر مسعود پزشکیان در استان فارس این متن را امضا کرده اند.

قدردانی ستادهای انتخاباتی پزشکیان در فارس از انتخاب مردم

به گزارش ایرنا، در مرحله اول چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری -روز جمعه هشتم تیر ماه- مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی، محمدباقر قالیباف، و مسعود پزشکیان با یکدیگر به رقابت پرداختند، اما با توجه به اینکه هیچ یک از آنها نتوانستند اکثریت مطلق آرا را کسب کنند، انتخابات با حضور مسعود پزشکیان و سعید جلیلی که بیشترین آرا را کسب کرده بودند به دور دوم راه رفت. سرانجام در انتخاباتی که پانزدهم تیرماه ۱۴۰۳برگزار شد، پزشکیان با ۱۶ میلیون و ۳۸۴ هزار و ۴۰۳ رای به عنوان نهمین رئیس جمهور اسلامی ایران انتخاب شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha