مردم با افزایش مشارکت در انتخابات به حل مشکلات در فضایی آرام رای دادند

تهران- ایرنا- عضو فراکسیون مستقلین مجلس گفت: اگر چه مردم ما با مشکلات اقتصادی و معیشتی مواجه هستند اما با حضور خود در پای صندوق رأی نشان دادند که مشکلات باید در فضایی آرام حل شود.

مجید نصیرپور در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا با اشاره به حضور پرشور مردم در مرحله دوم انتخابات گفت: افزایش میزان مشارکت مردم در مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری کم نظیر بود و این در حالی است که در سطح جهان شاهد کاهش مشارکت مردم در مرحله دوم انتخابات هستیم.

عضو فراکسیون مستقلین مجلس اظهار داشت: اگرچه مردم ما با مشکلات معیشتی و اقتصادی مواجه هستند اما با حضور خود در پای صندوق رأی به همگان نشان دادند مشکلات باید با آرامش و به دور از هر گونه جنجال، آشوب و درگیری حل شود.

وی افزود: در مرحله دوم انتخابات شاهد افزایش حدود ۱۰ درصدی مشارکت مردم بودیم که یکی از دلایل این افزایش مشارکت جدی تر شدن فضای انتخابات در مرحله دوم و طرح مسائل و مباحث جدی در مناظرات نامزدها بود.

نصیرپور خاطرنشان کرد: امیدواریم آقای پزشکیان به وعده‌هایی که در تبلیغات انتخاباتی داد، جامعه عمل بپوشاند تا مردم بهبود و پیشرفت را در مسائل معیشتی خود حس کنند.

به گزارش ایرنا، مسعود پزشکیان رئیس جمهور منتخب در برنامه های تبلیغاتی خود با اشاره به اینکه شعار دولت من «برای ایران با ایرانیان براساس حق و عدالت» است، گفت: تنها یک جناح، گروه و یا یک دسته نمی‌تواند نجات بدهد همه باید مشارکت کنند و اصلاحات بر اساس عدالت معنا می‌دهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha