مردم امیدوار به ساماندهی اوضاع کشور در دولت چهاردهم هستند

اردبیل-ایرنا-رئیس ستاد مردمی حامیان پزشکیان در استان اردبیل گفت: با انتخاب پزشکیان به عنوان رئیس جمهور، مردم نسبت به ساماندهی اوضاع کشور و گشایش سیاسی، اقتصادی ، فرهنگی و اجتماعی در کشور امیدوار هستند.

مسعود امامی یگانه روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه حضور مردم استان اردبیل هم در مرحله اول و هم در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری غیرتمندانه بود افزود: در مرحله دوم انتخابات نزدیک به ۷۰ درصد از مردم استان در انتخابات شرکت کردند که از این میزان بیش از ۸۰ درصد به مسعود پزشکیان رای دادند که این امر مسئولیت دولت چهاردهم را نسبت به مردم افزایش می‌دهد.

این فعال سیاسی اضافه کرد: به نظر می‌رسد فضای نشاط و امید در جامعه ایجاد شده و مردم امیدوار هستند که دولت چهاردهم با بهره گیری از نخبگان و تمامی ظرفیت‌های ملی و محلی برای رشد و توسعه همه جانبه کشور برنامه‌ریزی و تلاش کند.

وی با اشاره به استقبال سران کشورها و پیام‌های تبریک برخی سران کشورها به مسعود پزشکیان اظهار کرد: در عرصه دیپلماسی و روابط خارجی فرصت خوبی برای احیای روابط خارجی و بازکردن گره های ظالمانه تحریم علت ملت ایران فراهم شده است و باید از این فرصت به بهترین شکل استفاده شود.

پیش شرط توسعه کشور اجماع نخبگان و جریانات سیاسی است

امامی یگانه ادامه داد: پیش شرط مهم توسعه هر کشوری اجماع بین جریانات سیاسی بر سر اصول کلی توسعه است و با توجه به شعارهای دکتر پزشکیان در انتخابات مبنی بر لزوم همگرایی در کشور این امید ایجاد شده است که ظرفیت‌ها و توانمندی‌های جریانات سیاسی به جای دعواهای فرسایشی صرف توسعه و پیشرفت کشور شود.

وی بیان کرد: مردم با وجود مشکلات و نارضایت‌هایی که داشتند پای صندوق‌های رای حاضر شدند و اکنون سرمایه اجتماعی خوبی برای نظام و دولت فراهم شده است و لازم است از این فرصت به نحو شایسته استفاده شود.

امامی یگانه در ادامه منش و شخصیت بی‌تکلف دکتر پزشکیان را از علل اصلی اقبال مردم به وی عنوان کرد و گفت: پاکدستی، سلامت نفس و صداقت با مردم از علل اصلی اقبال مردم به پزشکیان بود و همه دیدند که پزشکیان در همه عمر خود سعی کرده از مردم جدا نباشد و هر جا توانسته از اقشار محروم و نیازمند جامعه حمایت کرده است.

رئیس ستاد مردمی حامیان پزشکیان در استان اردبیل افزود: ضمن احترام به سایر کاندیداهای حاضر در رقابت، دیدگاه‌هایی که دکتر پزشکیان در جریان رقابت‌های انتخاباتی به ویژه در مناظره‌ها درباره مسائل مختلف مطرح کرد مورد پذیرش مردم قرار گرفت.

امامی یگانه بیان کرد: مسائلی که پزشکیان در زمان تبلیغات مطرح کرد، مسائلی بود که مردم در زندگی روزانه خود آن را لمس می‌کنند و با آنها درگیر هستند.

وی با تاکید بر لزوم آسیب شناسی انتخابات و واکاوی علل عدم حضور بخشی از جامعه در انتخابات اظهار کرد: امروز این امید وجود دارد دولت چهاردهم با بازنگری و تغییر در رویه‌ها و برنامه‌ها بتواند برای جلب آرای همه اقشار مختلف مردم بویژه آنهایی که در صندوق‌های رای حاضر نشدند تلاش کند.

به گزارش ایرنا از مجموع ۳۰ میلیون و ۵۳۰ هزار و ۱۵۷ رای اخذ شده در سراسر کشور در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری،مسعود پزشکیان با کسب ۱۶ میلیون و ۳۸۴ هزار و ۴۰۳ نهمین رئیس جمهور ایران شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha