تدبیر نظام در برگزاری انتخابات وحدت جامعه را تقویت کرد

اردبیل - ایرنا - رییس ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان در اردبیل گفت: توجهات و تدبیر نظام فرصت برگزاری این انتخابات را برای مردم مهیا کرد و بار دیگر وحدت، یگانگی، امید و احساس مشارکت جمعی در تعیین سرنوشت را به جامعه بازگرداند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، جواد زنجانی عصر شنبه در تجدید میثاق اعضای شورای سیاستگذاری و برنامه‌ریزی ستادهای انتخاباتی مسعود پزشکیان در اردبیل در جوار مزار شهدای گمنام اظهار کرد: ما برای هدف‌ها، آرمان‌های انقلاب، ارزش‌ها، خدمتگزاری به مردم و تغییر ریل مدیریت در کشور بر اساس اراده ملت به میدان آمدیم.

وی افزود: آنقدر این دستاورد برای مردم بزرگ و نورانی است که باور نمی‌کردیم در طول سه هفته شخصیتی آزاده، پاک‌دست و غیرحزبی، غیروابسته به قدرت‌های سیاسی و باندهای مافیای اقتصادی به مردم معرفی شود، در قلب‌ ملت جای بگیرد و با دنیایی از امکانات رقابت کند.

این فعال سیاسی با تشکر از مردم استان اردبیل برای حضور پرشور در پای صندوق‌های رای افزود: دکتر مسعود پزشکیان در اردبیل با اخذ بیش از ۵۸۰ هزار برگه رای و مشارکت ۶۷ درصد واجدان شرایط، حدود ۸۵ درصد آرای ماخوذه را به خود اختصاص داد.

رییس ستاد پزشکیان در اردبیل با اشاره به آیه ۱۶۹ سوره آل عمران خاطرنشان کرد: شهدای گمنام بر اساس آیه شریفه شاهد و ناظر رفتار، گفتار و هر آنچه در دل‌های ما می‌گذرد، هستند و تایید و حمایت‌های آنها را در مسیر صداقت، رستگاری و آزادگی می‌بینیم. برهمین اساس با پایان کارزار انتخابات آمدیم تا بار دیگر با شهدا، مردم و افرادی که پزشکیان قول داد صدایشان باشد، تجدید پیمان کنیم.

وی تاکید کرد: مردم وظیفه خود را انجام دادند و از این به بعد وظیفه سنگین بر عهده دکتر پزشکیان و یاران و همکاران او خواهد بود تا وعده‌های صادقانه و هدف‌های مورد نظر را از یاد نبرند.

رییس ستاد انتخاباتی پزشکیان در اردبیل اظهار کرد: تک تک هواداران و علاقه‌مندان به این جریان امید بستند، بنابراین این جریان جای شخص، باند، جناح و سوء استفاده نیست.

زنجانی گفت: این جریان، جریان مردمی کردن نهاد حکومت، اقتصاد، فرهنگ و مردمی اداره کشور برای ایران و برای همه سلیقه ها، ادیان، مذهب‌ها، قومیت‌ها است.

هرکس قدر شهدا را نداند به مردم خیانت کرده است

وی بیان کرد: این شهدا همرزمان ما، همسنگران شهید باکری، دکتر پزشکیان و فرزندان مردم عزیز ما هستند و هر کس قدر این جایگاه را نداند و امانتداری نکند، به مردم ایران خیانت و ستم کرده است.

زنجانی ادامه داد: امیدواریم خداوند این ملت را با یکدیگر مهربان نماید و ما را از وظیفه‌ای که برعهده داریم، شرمنده نکند تا در مقابل خون پاک شهدا و همه آنهایی که جان، زندگی، سلامتی و فرزندان خود را برای این وطن و نظام هزینه کردند، سربلند باشیم.

وی با اشاره به قرار گرفتن در آستانه ماه محرم اعلام کرد: گردهمایی اعضا و فعالان ستادهای انتخاباتی مسعود پزشکیان با حضور عموم مردم و علاقه‌مندان فردا ساعت ۱۸ در محل مجتمع فرهنگی فدک اردبیل برگزار خواهد شد.

به گزارش ایرنا، مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روز جمعه ۱۵ تیر ماه ۱۴۰۳ در سراسر کشور برگزار شد و مسعود پزشکیان با ۱۶ میلیون و ۳۸۴ هزار و ۴۰۳ رای در برابر ۱۳ میلیون و ۵۳۸ هزار و ۱۷۹ رای سعیدجلیلی، به عنوان نهمین رییس جمهور اسلامی ایران از سوی مردم انتخاب شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha