۱۷ تیر ۱۴۰۳، ۱۲:۲۴
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85532077
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اختصاص ۲۱۰ میلیارد ریال اعتبار به پلیس راه سیراف - عسلویه

بوشهر-ایرنا- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: پاسگاه پلیس راه سیراف - عسلویه با ۲۱۰ میلیارد ریال اعتبار تا شهریورماه امسال تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، " عبدالکریم اخترشناس " روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از رسالت‌های سازمان راهداری احداث و نگهداری ساختمان‌های پلیس راه در کشور است و در همین راستا بازسازی اساسی همه ساختمان‌های پلیس راه در استان در دولت سیزدهم آغاز شده یا در دستور کار قرار دارد.

وی بیان کرد: پاسگاه پلیس راه "سیراف- عسلویه" با اعتباری ۲۱۰ میلیارد ریال از منابع ملی اجرایی شده که بهره برداری از این طرح نقش بسزایی در ارتقای ایمنی کاربران جاده‌ای در قطب انرژی کشور دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر تصریح کرد: بازسازی اساسی قرارگاه پلیس راه استان و پاسگاه‌های پلیس راه گناوه و کنگان نیز با ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار اجرا شده است.

دبیر کمیسیون ایمنی راه‌های استان بوشهر یادآور شد: همچنین احداث ساختمان فرماندهی قرارگاه پلیس راه استان و بازسازی اساسی پلیس راه دالکی در برنامه‌های سال جاری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قرار دارد.

اخترشناس بیان کرد: اکنون پنج پاسگاه پلیس راه در استان بوشهر بر ترافیک و حمل و نقل جاده‌ای نظارت می‌کنند.

بیشتر بخوانید

افزایش ضریب امنیت جاده ای، هدف گذاری راهداری بوشهر در سال جاری

۲۵ هزار میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های راهداری بوشهر اختصاص یافت

ثبت بیش از ۴۵ میلیون تردد در جاده‌های استان بوشهر

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha