درویش: بازیکنانی می‌خریم که در شان نام پرسپولیس باشند/ عبدالکریم دوست دارد جدا شود

تهران- ایرنا- مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: با هماهنگی گاریدو در پست‌هایی که بازیکنان جدا شدند، افرادی را جذب خواهیم کرد که در شأن نام پرسپولیس باشند.

به گزارش ایرنا، مراسم معارفه نشست خبری خوان کارلوس گاریدو سرمربی جدید تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۱۱ امروز با حضور مدیرعامل این باشگاه آغاز شد. مراسم با شروع کلیپی از معارفه سرمربی اسپانیایی سرخ‌پوشان آغاز شد و سپس درویش و گاردیو قرارداد رسمی باشگاه پرسپولیس با سرمربی جدید خود را به ثبت رساندند.

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در این مراسم اظهار داشت: در باشگاه پرسپولیس پس از اینکه چندین گزینه را مورد بررسی قرار دادیم، در نهایت به خوان کارلوس گاریدو رسیدیم. چندین بار با وی جلسه داشتیم که در نهایت بعد از تفاهم با این مربی به توافق رسیدیم و قرارداد خود را امضا کردیم.

وی افزود: امیدوارم با حمایت و همدلی همیشگی بتوانیم به آن چیزی که هواداران توقع دارند برسیم و قهرمانی‌های مختلفی را به ارمغان بیاوریم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در رابطه با عملکرد این تیم در بازار نقل‌وانتقالات اظهار داشت: چند بازیکن مد نظر ما بودند که با آن‌ها وارد مذاکره شدیم. با گاریدو در این خصوص مشورت کردیم و توافقات حاصل شده است. با هماهنگی این مربی در پست‌هایی که بازیکنان جدا شدند افرادی را جذب خواهیم کرد که در شأن نام پرسپولیس باشند.

درویش در رابطه با وضعیت مالکیت باشگاه گفت: بانک شهر قبل از اینکه متولی ما باشد همیشه همراه ما بوده و همواره به ما کمک کرده است. بعد از واگذاری، متولی باشگاه کنسرسیوم بانک‌ها شدند اما در این شرایط نیز همچنان بانک شهر همراه ما بوده است. برای اولین بار ما توانستیم با کمک این بانک بدهی تمامی بازیکنان را پرداخت کنیم. امیدوارم سایر بانک‌ها نیز وارد میدان شوند و پرسپولیس را کمک کنند.

وی در مورد وضعیت مدافع قطری پرسپولیس گفت: چندین باشگاه قطری برای جذب عبدالکریم حسن به ما پیشنهاد دادند و مدیران دو باشگاه به ایران آمدند. ما به آنها گفتیم هم از کیفیت او راضی هستیم و هم او ارتباط خوبی با هواداران دارد. ما به آنها گفتیم فعلا شرایط جدایی میسر نیست. خودش علاقه‌مندی به پرسپولیس را اعلام کرده اما با توجه به حضور در کشورش مایل به جدایی‌ست اما ما وی را راضی کردیم تا در پرسپولیس بماند تا شرایط در آینده برای جدایی وی اگر ممکن بود، این اتفاق محقق شود. 

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص خرید رامین رضاییان گفت: خود من سعی کردم حرفه‌ای رفتار کنم و با بازیکنی که قرارداد دارد وارد مذاکره نشوم. با توجه به اینکه باشگاه سپاهان اعلام کرده وی قرارداد دارد، اخلاقی و درست نیست با او وارد مذاکره شویم.

درویش در مورد وضعیت علیرضا بیرانوند بیان کرد: با توجه به اینکه مبلغی از قرارداد بیرانوند اضافی بود، سازمان لیگ خواستار اصلاح قرارداد وی بود و این الحاقیه که اضافه شد، طبق مفاد همین قرارداد محل بروز مشکل نبود و تمام مطالبات پرداخت شد. باشگاه محل تفاهم است. اگر مشکلی بود باید بین ما و وی برطرف می‌شد. براساس مفاد الحاقیه ما به تعهد خود پایبند بودیم.

وی در خصوص پیشنهادهای اغوا کننده تیم‌های دیگر به بازیکنان پرسپولیس گفت: متاسفانه برخی از باشگاه هستند که می‌توانند چند برابر ما پرداختی داشته باشند و همین باعث می‌شود این ارقام بازیکنان را وسوسه کند و پا روی عشق خود بگذارند. باشگاه پرسپولیس همیشه بزرگ است و بازیکنان را بزرگ می‌کند. نام‌های زیادی در پرسپولیس آمدند و هر بار گفتند کسی نمی‌تواند جانشین او شود ولی پرسپولیس به راه خود و قهرمانی‌ها ادامه خواهد داد. نام پرسپولیس است که باقی می‌ماند.

مدیرعامل پرسپولیس درباره شرایط تمرینی این تیم گفت: من فکر نمی‌کردم چنین امکاناتی در اختیار ما قرار بگیرد و شرایط خوب است. اگر از زمان نقل انتقالات بگذریم، طرحی برای تعویض چمن با چمن باکیفیت‌تر داریم که آن را اجرایی خواهیم کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha