۱۷ تیر ۱۴۰۳، ۱۲:۰۱
کد خبرنگار: 5369
کد خبر: 85532157
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

هلاکت یک نظامی دیگر ارتش اسرائیل/ انهدام یک تانک دیگر «مرکاوا ۴» در غزه

تهران-ایرنا- یک رسانه رژیم صهیونیستی از کشته شدن یک نظامی ارتش این رژیم و زخمی شدن یک نفر دیگر خبر داد.

به گزارش ایرنا،  رسانه صهیونیستی «حدشوت بزمان» امروز یکشنبه گزارش داد که در پی شلیک یک راکت ضدزره در نوار غزه، یک نظامی ارتش رژیم صهیونیستی کشته و یک نظامی دیگر به شدت زخمی شد که حال وی وخیم است.

گردان های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس نیز امروز یکشنبه اعلام کرد که یک تانک دیگر ارتش رژیم صهیونیستی از نوع «مرکاوا ۴» را با راکت «الیاسین ۱۰۵» در خیابان بغداد در محله الشجاعیه در شرق شهر غزه هدف قرار داده است.

این گردان ها دیروز شنبه نیز اعلام کرده بود که با منفجر کردن بمب در مسیر عبور نظامیان رژیم صهیونسیتی در منطقه الشجاعیه، شماری از آنها را کشته و زخمی کرده است.

گردان ها القسام دیروز شنبه همچنین از انهدام کامل یک دستگاه تانک مرکاوا ۴ ارتش رژیم صهیونیستی در محله الشجاعیه با استفاده از بمب «شواظ» خبر داده بود.

در همین پیوند، گردان های «شهدا الاقصی» شاخه نظامی جنبش فتح نیز امروز یکشنبه اعلام کرد که تجمع نظامیان صهیونیست و تجهیزات جنگی آن ها در محور «نتساریم» را با راکت ۱۰۷ و خمپاره هدف قرار داده است.

گردان‌های شهدا الاقصی روز گذشته (شنبه) نیز اعلام کرده بود که نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی و تجهیزات نظامی آن‌ها را در منطقه «الشجاعیه» در شرق شهر غزه هدف قرار داده است.

گردان های شهید «عزالدین القسام» شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) نیز روز شنبه اعلام کرد که با منفجر کردن بمب در مسیر عبور نظامیان رژیم صهیونسیتی در منطقه الشجاعیه، شماری از آنها را کشته و زخمی کرده است.

این گردان ها همچنین از انهدام کامل یک دستگاه تانک مرکاوای ۴ ارتش رژیم صهیونیستی در محله الشجاعیه با استفاده از بمب «شواظ» خبر داد.

ارتش رژیم صهیونیستی اخیرا از کشته شدن یک نظامی دیگر این رژیم در غزه خبر داده بود. شمار نظامیان کشته شده این رژیم بنا به اذعان مقامات صهیونیست به ۶۷۵ نفر رسیده است.

به گزارش ایرنا، رسانه‌های رژیم صهیونیستی تاکنون به سانسور شدید ارتش اسرائیل در اعلام آمار تلفات خود اعتراف کرده‌اند؛ اقدامی که به دلیل شمار بالای تلفات نظامیان صهیونیست در جنگ علیه نوار غزه و ترس از واکنش‌های بیشتر داخلی در سرزمین‌های اشغالی انجام گرفته است.

این رسانه‌ها پیشتر فاش کردند که آمار زخمی‌هایی که ارتش رژیم صهیونیستی اعلام می‌کند، با آماری که بیمارستان‌های این رژیم ارائه می‌دهند، اختلاف زیادی دارد.

شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی نیز پیشتر اعلام کرده بود که ارتش این رژیم از مقام‌های بیمارستان‌ها خواسته است تا بدون هماهنگی با ارتش، هیچ آماری از تلفات را منتشر نکنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha