۳۰ تیر ۱۴۰۳، ۱۶:۰۹
کد خبرنگار: 5368
کد خبر: 85543686
T T
۵ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

حملات زمینی و هوایی رزمندگان مقاومت فلسطین به مواضع اشغالگران

تهران- ایرنا- علی‌رغم حملات جنایتکارانه ارتش رژیم صهیونیستی به غیرنظامیان در نوار غزه، اما رزمندگان مقاومت همچنان پس از گذشت ۲۸۸ روز ضربات سنگینی را به اشغالگران وارد می‌کنند و به حملات زمینی و هوای خود ادامه می‌دهند.

به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از خبرگزاری شهاب، «سرایا القدس» شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی در بیانیه‌ای اعلام کرد: در عملیاتی مشترک با گردان‌های شهید «عزالدین القسام» شاخه نظامی جنبش حماس یک تانک «مرکاوا ۴» را با راکت «یاسین ۱۰۵» در اردوگاه «الشابوره» در رفح هدف قرار دادیم و آن را منهدم کردیم.

سرایا القدس در ادامه عملیات‌های امروز خود پایگاه نظامی «ناحل عوز» در مجاور نوار غزه را با خمپاره‌های سنگین هدف قرار داد.

گردان‌های «شهدای الاقصی» شاخهه نظامی جنبش فتح نیز گزارش داد که مقر فرماندهی ارتش رژیم صهیونیستی در محور «نتزاریم» را با راکت‌های «۱۰۷» و خمپاره هدف قرار داده است.

گردان‌های القسام نیز اعلام کرد که رزمندگان آن یک تیم پیاده‌نظام ارتش رژیم صهیونیستی را در ورودی یک تونل در محله «تل السلطان» در غرب شهر رفح با انفجار بمب هدف قرار دادند و آنها را به هلاکت رسانده و یا زخمی کردند.

گروه نیروهای شهید «عمر القاسم» شاخه نظامی جبهه دموکراتیک برای آزادسازی فلسطین نیز اعلام کرد که یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی را در محله «تل السلطان» در غرب شهر رفح منهدم و سرنشینان ان را کشته و یا زخمی کرده است.

به گزارش ایرنا، رسانه‌های رژیم صهیونیستی تاکنون به سانسور شدید ارتش اسرائیل در اعلام آمار تلفات خود اعتراف کرده‌اند؛ اقدامی که به دلیل شمار بالای تلفات نظامیان صهیونیست در جنگ علیه نوار غزه و ترس از واکنش‌های بیشتر داخلی در سرزمین‌های اشغالی انجام گرفته است.

این رسانه‌ها پیشتر فاش کردند که آمار زخمی‌هایی که ارتش رژیم صهیونیستی اعلام می‌کند، با آماری که بیمارستان‌های این رژیم ارائه می‌دهند، اختلاف زیادی دارد.

شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی نیز پیش تر اعلام کرده بود که ارتش این رژیم از مقام‌های بیمارستان‌ها خواسته است تا بدون هماهنگی با ارتش، هیچ آماری از تلفات را منتشر نکنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha