طراحی تندیس شهدای خدمت در تهران فراخوان شد

تهران بزرگ - ایرنا - سازمان زیباسازی شهر تهران برای طراحی تندیس تمام قد شهدای خدمت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی و حسین امیرعبدالهیان وزیر فقید امور خارجه فراخوان داد.

به گزارش ایرنا، سازمان زیباسازی شهر تهران روز یکشنبه در این فراخوان اعلام کرد: در پی سانحه هوایی ناگوار و شهادت عالم مجاهد شهید جمهور آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌ جمهور و هیات همراه و به منظور پاسداشت مجاهدت سه ساله آنان در عرصه خدمت در نظر دارد نسبت به طراحی تندیس تمام قد این شهدای خدمت اقدام کند.

بر این اساس با در نظر گرفتن نقش هنر مجسمه‌سازی در ارتقای فرهنگ عمومی، از هنرمندان مجسمه‌ساز دعوت می‌شود با ارائه طرح‌های خود در این فراخوان مشارکت کرده و آثار پیشنهادی خود را با رعایت شرایط زیر به این سازمان ارائه دهند.

مهلت ثبت‌نام تا ششم شهریورماه تعیین شده که هنرمندان می‌توانند در مدت زمان مشخص شده، از طریق ثبت‌نام در سامانه رویدادهای هنرهای شهری سازمان زیباسازی شهر تهران به نشانی https://zibasazievents.tehran.ir طرح خود را در قالب تعیین شده ارائه کنند.

مدارک موردنیاز برای طراحی تندیس

بارگذاری فایل فرم ثبت‌نام و تجربیات و فعالیت‌های هنرمند به‌ صورت تایپ شده و امضا شده.

بارگذاری تصویر از ماکت حجمی با کیفیت مناسب از روش‌های مختلف با فرمت JPG با کیفیت قابل قبول

بارگذاری فایل توضیح و توجیه کامل مختصات و مشخصات اجرای اثر (جنس اثر، ابعاد اثر وتکنیک ساخت) در قالب فایل word.

تحویل ماکت حجمی تندیس با مقیاس مشخص با حداقل ارتفاع ۴۰ سانتیمتر به دبیرخانه فراخوان

استفاده از تکنیک و دستاوردهای مجسمه‌سازی فیگوراتیو معاصر ضروری است. رعایت تناسب و شباهت‌سازی در طرح‌های پیشنهادی حائز اهمیت است.

اجرای طرح منتخب، پس از فرآیند کارشناسی اجرایی، قیمت‌گذاری و توافق نهایی با هنرمند و تامین اعتبارات مورد نیاز صورت می‌گیرد.

براساس اعلام سازمان زیباسازی شهر تهران داوری آثار ارائه شده توسط کمیته هنرهای شهری این سازمان انجام می‌شود و طرح منتخب مشروط به بازنگری و اصلاح موردی و بررسی ماکت و سپس تایید نهایی است.

علاقه‌مندان به شرکت در فراخوان طراحی تندیس می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه این فراخوان به آدرس تهران- میدان هروی- خیابان وفامنش- خیابان جمالی شرقی- عمارت عین‌الدوله ارسال کنند یا برای هماهنگی بیشتر با شماره تلفن ۹۶۰۴۴۳۶۴ تماس برقرار کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha