۱۷ تیر ۱۴۰۳، ۱۳:۱۵
کد خبرنگار: 2239
کد خبر: 85532320
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پرداخت ۶ هزارو۶۴۵ میلیارد ریال تسهیلات به بخش تعاون و ازدواج جوانان البرز

کرج - ایرنا - مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان البرز اعلام کرد: ۶ هزارو۶۴۵ میلیارد ریال تسهیلات طی سه ماهه نخست امسال به تعاونی های تولیدی صنعتی ، اشتغال و ازدواج جوانان این استان پرداخت شد.

به گزارش ایرنا، "علی غیاثی" روز یکشنبه در نشست خبری افزود: این اعتبار در قالب یک هزارو۳۰۰ پرونده به واحدهای صنعتی، کشاورزی، تعاونی های مسکن، اشتغالزایی، ازدواج و حمایت از مددجویان کمیته امداد و بهزیستی پرداخت شده است.

مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان البرز گفت: محور تسهیلات پرداخت شده در این بانک حمایت از تولید و ایجاد اشتغال پایدار است و این تسهیلات رشد ۱۳۵ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته را نشان می دهد.

وی تاکید کرد: مجموعه مدیریت بانک توسعه تعاون در استان به صورت مستمر وضعیت شرکت های تولیدی و بنگاههای اقتصادی فعال در زمینه تولید که رابطه همکاری با بانک دارند را بررسی و رصد نموده و با برنامه ریزی مدون و بلندمدت در راستای افزایش توان تولید و سطح اشتغال استان گام می بردارد.

غیاثی در ادامه با اشاره به پرداخت بیش از ۲ هزارو۷۰۰ میلیارد ریال تسهیلات به بخش صنعت و معدن استان گفت: بانک توسعه تعاون با آگاهی کامل از تمام ظرفیت های استان البرز در حوزه صنعت، از ابزارهای مالی و اعتباری موجود برای تقویت شرکتهای صنعتی و تولیدی استان

استفاده کرده و بخش عمده سبد تسهیلاتی استان را به صنعت اختصاص داده که شاهد رشد ۷۴ درصدی پرداخت تسهیلات در این زمینه هستیم.

وی افزود: بانک توسعه تعاون برای رفاه حال مردم و کاهش دغدغه آنها در زمینه مشکلات اداری از سامانه های الکترونیکی برای خدمات به مردم استفاده می کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha