۴۰۰ برنامه برای هفته امر به معروف و نهی از منکر در آذربایجان‌غربی برنامه‌ریزی شده است

ارومیه- ایرنا- دبیرستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان‌غربی با اشاره به آغاز هفته امر به معروف و نهی از منکر از ابتدای ماه محرم گفت: ۴۰۰ عنوان برنامه در حوزه های مختلف برای اجرا طی این هفته در استان برنامه ریزی شده است.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام عباسعلی مومن روز یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه افزود: نشست های علمی با نخبگان علمی و دانشگاهی، همایش بانوان، تجلیل از فعالان عرصه امر به معروف و نهی از منکر و تبیین تعالیم امر به معروف و نهی از منکر از جمله برنامه های در نظر گرفته شده است.

وی به رویکرد ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان غربی اشاره کرد و ادامه داد: با توجه به اینکه چهره منفی از امر به معروف و نهی از منکر نشان داده می شود تلاش براین است تا این مهم جایگاه واقعی خود را پیدا کند.

وی اضافه کرد: هدف امر به معروف و نهی از منکر مچ گیری شهروندان نیست بلکه کمک به مردم در جهت احقاق حقوق است تا اینکه اگر جایی مشکلی پیش آمد با «لسان زیبا و زبان لین» حل شود.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان غربی اظهار کرد: وظیفه ما «تذکر لسانی نرم» بوده و وظیفه ما سلبی و تحقیر شخص و فردی نیست.

حجت الاسلام مومن گفت: در تلاش هستیم تا امر به معروف و نهی از منکر با همکاری نخبگان، فرهنگیان و رسانه ها تبیین شده و درجامعه به یک فرهنگ تبدیل شود.

وی با اشاره به طراحی و رونمایی از سامانه و نرم افزار «سو» افزود: هر شهروند می‌تواند در این سامانه شکایات خود را از دستگاه‌های حاکمیتی ثبت کند که تاکنون چهارمورد شکایت در این سامانه ثبت شده است.

۴۰۰ برنامه برای هفته امر به معروف و نهی از منکر در آذربایجان‌غربی برنامه‌ریزی شده است

وی اضافه کرد: شعار هفته امر به معروف و نهی از منکر امسال «نهضت حسینی، گفتمان زینبی» بودهکه برنامه ها نیز در این راستا طرح ریزی شده است.

به گزارش ایرنا، هفته امر به معروف و نهی از منکر از امروز، ۱۷ تیر ماه و همزمان با آغاز ماه محرم شروع شده و تا پیش از تاسوعا و عاشورای حسینی ادامه دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha