هشت هزار کلاس درس در کهگیلویه و بویراحمد برای مهرماه آماده سازی می شود

یاسوج - ایرنا - سرپرست اداره کل آموزش وپرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: فرایند تجهیز و آماده سازی هشت هزار کلاس درس در این استان در قالب پروژه مهر برای آغاز سال تحصیلی جدید در حال انجام است.

محمد جمالی روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا با اشاره به تشکیل ۹ کارگروه برای پروژه مهر سال تحصیلی جدید اظهار داشت: فرآیند آماده سازی این تعداد کلاس درس با همکاری نوسازی مدارس برای تامین تجهیزات و برطرف کردن مشکلات مدارس به خوبی در حال انجام است.

وی بیان کرد: در این کمیته مشکلات مدارس مختلف شناسایی و برنامه ریزی برای ارتقاء کیفیت آموزشی در این مدارس انجام می شود.

جمالی تصریح کرد: با همکاری نوسازی مدارس تجهیزات مورد نیاز همه مدارس تامین و هیچ مدرسه‌ای در سطح استان در آغاز سال تحصیلی مشکل نخواهد داشت.

وی افزود: کار ساماندهی ۱۵ هزار فرهنگی شامل مدیران، معاونان، کادر اجرایی و آموزشی در مناطق سیزده گانه استان باید تا پایان مرداد ماه نیز انجام شود.

جمالی اضافه کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده هیچ مدرسه‌ای در سطح استان بدون معلم نخواهد بود.

سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بر ضرورت برنامه‌ریزی بهتر همه کارگروه‌ها و فراهم سازی تمهیدات لازم برای بازگشایی مطلوب و باشکوه مدارس درمهرماه تاکید کرد.

جمالی افزود: پروژه مهر باید نشاط، شادابی و امید به آینده روشن را در ذهن دانش‌آموزان و فرهنگیان تبیین و جلوه زیبایی از مدرسه و کلاس درس را برای تک‌تک معلمان، دانش‌آموزان و اولیاء نمایان کند.

وی گفت: کارگروه برنامه‌ریزی سازماندهی و بهسازی منابع انسانی، کارگروه تعمیر و تجهیز فضاهای آموزشی با مسئولیت معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع، کارگروه کیفیت بخشی آموزش و ثبت نام متوسطه با مسئولیت معاونت آموزش متوسطه ،کارگروه کیفیت بخشی آموزش و ثبت نام آموزش ابتدایی با مسئولیت معاونت آموزش ابتدایی ،کارگروه کیفیت بخشی تربیتی و پرورشی با مسئولیت معاونت پرورورشی و فرهنگی ، کارگروه مردمی سازی با مسئولیت اداره مشارکتها ، کارگروه تایید صلاحیت با مسئولیت اداره حراست، کارگروه انتخاب و انتصاب مدیران با مسئولیت معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع و کارگروه اطلاع رسانی با مسئولیت اداره روابط عمومی کارگروهای ۹ گانه ستاد پروژه مهر کهگیلویه و بویراحمد هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha