۱۸ تیر ۱۴۰۳، ۱۳:۳۴
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85533285
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

عامل تیراندازی شرق گیلان دستگیر شد

رشت - ایرنا - فرمانده انتظامی لنگرود واقع در شرق گیلان از شناسایی و دستگیری عامل تیراندازی و مجروحیت یک نفر در یکی از محله‌های اطراف شلمان این شهرستان خبر داد. 

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس گیلان، سرهنگ شریف رحیمی روز دوشنبه گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تیراندازی در یکی از محله‌های اطراف شلمان شهرستان لنگرود، بلافاصله ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان به آدرس محل مورد نظر اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود با اشاره به اینکه پس از حضور پلیس در مکان اعلامی و بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد، فردی به علت اختلاف با یک نفر دیگر با اسلحه شکاری به سمت وی تیراندازی کرده و پس از مجروحیت این فرد، متواری شده است، افزود: فرد مجروح توسط عوامل امدادی به بیمارستان منتقل و بستری شد.

این مقام انتظامی از شناسایی و دستگیری متهم و کشف یک قبضه سلاح شکاری غیرمجاز با اقدامات پلیسی صورت گرفته خبر داد و بیان کرد: عامل تیراندازی که مردی ۳۵ ساله است علت و انگیزه خود از این اقدام را اختلافات شخصی عنوان کرد و پس از تشکیل پرونده به همراه سلاح غیر مجاز کشف شده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

دستگیری سارق غیربومی خودرو در رشت

بنا به گزارش دیگری از این پایگاه خبری، فرمانده انتظامی رشت از کشف خودروی سرقتی و دستگیری سارق سابقه‌دار غیر بومی با اعتراف به هفت فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمود حافظی افزود: در راستای تشدید برخورد با سارقان و پیشگیری از سرقت، ماموران پاسگاه انتظامی لاکان حین گشت‌زنی نامحسوس در سطح حوزه استحفاظی، به یک دستگاه خودروی پراید با پلاک مخدوش مظنون شدند.

وی ادامه داد: ماموران پس از متوقف ساختن خودرو و انجام بررسی‌های فنی مشخص شد این خودرو روز قبل در یکی از شهرستان‌های اطراف رشت به سرقت رفته بود.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت با اشاره به دستگیری سارق سابقه‌دار و اعتراف وی به هفت فقره سرقت خودرو و قطعات آن بیان کرد: سارق ۳۹ ساله پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha