رجائیان: پرسپولیس باید در مورد لیموچی ما را راضی کند/ هنر حسینی پرورش بازیکنان جوان است

تهران- ایرنا- مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک، گفت: بند آزادسازی لیموچی ۳ میلیارد بوده و پرسپولیس باید در خصوص جذب این بازیکن، ما را راضی کند.

به گزارش ایرنا، نشست سالیانه مدیران‌عامل باشگاه‌های فوتبال ایران و دپارتمان صدور مجوز باشگاهی امروز (دوشنبه) با حضور کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان و مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در محل آکادمی ملی فوتبال برگزار شد.

پس از این جلسه، محمد رجائیان مدیرعامل آلومینیوم در جمع خبرنگاران در مورد آخرین وضعیت مهدی لیموچی وینگر ملی‌پوش اراکی‌ها، اظهار داشت: منتظر تصمیم نهایی هیات مدیره باشگاه آلومینیوم هستیم. با سرمربی تیم صحبت کردیم و او مجوزهای اولیه را برای این انتقال صادر کرد. پرسپولیس با ارسال نامه برای جذب لیموچی اقدام کرد و ما هم اولویت‌مان پرسپولیس است. چیزی قطعی نشده و امیدوارم انتقال خوبی داشته باشیم.

وی ادامه داد: من و مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به طور منظم با هم در ارتباط هستیم ولی باید تایید آخر را هیات مدیره آلومینویم بدهد. به غیر از، لیموچی چند بازیکن‌ دیگر تیم ما نیز می‌خواهند جدا شوند.

مدیرعامل آلومینویم در مورد اینکه سرمربی راضی به فروش بازیکان است؟ یادآور شد: هنر مجتبی حسینی این است که بازیکن را پرورش دهد. در حال‌حاضر می‌دانم، ۴ باشگاه بزرگ به دنبال سرمربی ما هستند.

وی در مورد جلسه امروز مدیران عامل باشگاه‌ها، افزود: جلسه‌ای که داشتیم در مورد نظارت بر قانون سقف قراردادها بود. در فصل گذشته هم دو مورد اشتباه کردیم و به کمیته انضباطی معرفی شدیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha