مددی: لیگ برتر باید بعد از رسیدگی به پرونده فساد مس آغاز شود

تهران- ایرنا- مدیرعامل باشگاه تیم فوتبال پیکان گفت: من خواهشمندم تا مشخص نشدن پرونده فساد در تیم مس‌رفسنجان، لیگ برتر را شروع نکنید چون حق بعضی از تیم‌ها خورده می‌شود. 

به گزارش ایرنا، نشست سالیانه مدیران‌عامل باشگاه‌های فوتبال ایران و دپارتمان صدور مجوز باشگاهی امروز (دوشنبه) با حضور کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان و مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در محل آکادمی ملی فوتبال برگزار شد.

پس از این جلسه احمد مددی مدیرعامل تیم فوتبال پیکان اظهار داشت: امروز جلسه‌ای بود که تیم‌ها مجوزهای حرفه‌ای را بگیرند. خوشبختانه ما هم توانستیم در رده مردان و بانوان مجوز کسب کنیم و در حال‌حاضر هم این مجوزها را گرفتیم. در این جلسه موضوعاتی مثل نقل‌وانتقالات و تعیین سقف بودجه مطرح شد که همه مدیران عامل باشگاه‌ها نظرات خود را گفتند و بعضی‌ها هم به قانون سقف بودجه ناراضی بودند و می‌گفتند این قانون را بردارند. فقط در این جلسه مدیران تیم فوتبال سپاهان روی این موضوع پافشاری می‌کردند و می گفتند سقف بودجه دست ما را می‌بندد. اما خوشبختانه امروز جلسه خوبی داشتیم و من امیدوارم نتایج به نفع فوتبال ایران باشد.

وی در مورد سقوط تیم پیکان گفت: من در خصوص سقوط تیم حرف‌های زیادی دارم. وقتی تیمی می‌خواهد بسته شود باید ۸ هفته قبل از شروع مسابقات سرمربی انتخاب شود که او بتواند با تیم تمرین کند. من بعد از بسته شدن تیم به پیکان ملحق شدم و سه هفته از مسابقات هم گذشته بود و در نیم فصل هم توانستیم دو بازیکن بگیریم و همین بازیکنان خوب درخشیدند. متاسفانه در لیگ بیست‌وسوم شاهد بودیم بودجه باشگاه محدود بود و ما هم نمی‌توانستیم بازیکنان مورد نظر را به خدمت بگیریم. در لیگ برتر جوان‌ترین تیم لیگ بودیم که نتوانستیم در لیگ بمانیم.

مدیرعامل پیکان درباره فساد فوتبال ایران، یادآور شد: کشف فساد در هر مقطعی صورت بگیرد، مهم نیست در چه زمانی اتفاق افتاده است. امیدوارم ارکان قضایی در مورد این پرونده کوتاهی نکنند چون حق بسیاری از تیم‌ها خورده شده است. به نظر من باید با تیم مس‌رفسنجان برخورد کنند چون ما می‌خواهیم لیگ برتر را شروع کنیم و به نظر همه ما می‌توانیم به راحتی از این موضوع بگذریم. جای تعجب دارد بعضی پول به دعانویس می‌دهند ولی با او برخورد نمی‌کنند و این موضوع برای من جای سوال دارد. من خواهشمندم که کمیته انضباطی به این موضوعات رسیدگی کنند. من تشکر می‌کنم از دادگستری کرمان و مراجع قضایی این استان و خواهشمندم این موضوع را هر چه زودتر به پایان برسانند و آن کسانی که مجرم بودند را مجازات کنند چون مرداد ماه لیگ شروع می‌شود و باید تکلیف تیم مس مشخص شود که آیا سقوط می‌کند یا نه.

مددی ادامه داد: با رئیس سازمان لیگ صحبت کردم و او گفت که اگر تیم مس‌رفسنجان سقوط کند، تیم پیکان به لیگ برتر باز خواهد گشت. من امیدوارم این پرونده خروجی داشته باشد که همه مردم خوشحال شوند و باز هم می‌گویم هر چه زودتر این پرونده را به پایان برسانند. من خواهشمندم تا مشخص نشدن پرونده فساد در تیم مس‌رفسنجان، لیگ برتر را شروع نکنید چون حق بعضی از تیم‌ها خورده می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha