معاون استاندار تهران: پروژه های عمرانی در رباط کریم با اعتبار ۱۷۵ میلیارد تومان افتتاح شد

رباط کریم - ایرنا - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گفت: در شهرستان چهار پروژه شاخص عمرانی با اعتبار ۱۷۵ میلیارد تومان افتتاح و تقدیم شهروندان شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، میرمحمدغراوی روز دوشنبه در آئین افتتاح چهار پروژه عمرانی توسعه محور در رباط کریم اظهار داشت:با تجربه و تخصص شهردار محترم و حمایت‌های امام جمعه، فرماندار و شورای اسلامی و همدلی و هماهنگی بین مجموعه‌ها در شهرستان شاهد این موضوع مهم هستیم که خدمات ارزشمندی تقدیم مردم می‌شود.

وی افزود: پروژه های بسیار خوبی افتتاح و کلنگ زنی شد، پروژه ترافیک و آموزش کودکان، ساختمان پارلمان شهری، پروژه بوستان خطی آبشناسان در جهت توسعه فضای سبز و شهربازی منطقه آبشناسان امروز افتتاح و تقدیم شهروندان عزیز شد.

وی ضمن تقدیر از از فرماندار رباط کریم بیان کرد: با حضور وی، بسیاری از مشکلات شهرستان در زمان کوتاهی با برنامه‌ریزی دقیق حل شده و پروژه‌های مختلفی در جای جای منطقه صورت گرفته که این نشان از تجربه و تخصص ایشان و همراهانشان دارد که سرمنشأ خدمات خوبی برای مردم است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ادامه داد: رباط کریم در آینده نزدیک از وضعیت بسیار خوبی برخوردار خواهد بود، پروژه تصفیه خانه پیشرفت قابل توجهی داشته که تا پایان شهریور در صورت تامین منابع وارد مدار می‌شود و موجب حل مشکلات آب کشاورزان خواهد شد.

غراوی خاطرنشان کرد: ظرفیت بسیار خوبی برای ایجاد مسکن در شهر پرند و رباط کریم وجود دارد در طرح نهضت ملی باید همزمان با ساخت مسکن، خدمات زیرساختی هم پیش بینی و ساخته شود و با حمایت دولت شتاب بیشتری هم خواهد گرفت و وعده ما در مورد مسکن عملی خواهد شد.

معاون استاندار تهران: پروژه های عمرانی در رباط کریم با اعتبار ۱۷۵ میلیارد تومان افتتاح شد

همچنین در حاشیه این افتتاح فرماندار رباط کریم گفت: اقدامات شهرداری رباط کریم در زمینه خدمات عمرانی و شهری نمایانگر شهروندمداری و دغدغه مندی مدیریت شهری است.

وی با بیان اینکه رئیس جمهور شهید ما به مردمی سازی دولت اعتقاد داشت، افزود: اکنون در شهرداری رباط کریم همزمان فضای مردمی سازی پیگیری شده و اولویت ها توسط مردم طراحی شده است که باید از شهردار و شورای شهر رباط‌کریم تشکر کنم.

احمدی ادامه داد: در این منطقه پروژه های ناتمامی که سالها معطل مانده بود به همت شهرداری تا پایان سال به بهره برداری می رسد و پروژه نهضت ملی مسکن که دغدغه دولت شهید رئیسی بود ۷۰ درصد آن در شهرستان رباط‌کریم ساخته می شود.

شهرستان رباط کریم در جنوب غرب پایتخت قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha