امام جمعه اهل سنت کرمانشاه انتخاب دکتر پزشکیان به عنوان رییس جمهور منتخب را تبریک گفت

کرمانشاه - ایرنا- ماموستا مُلا «عبدالرحمن مرادی» امام جمعه اهل سنت کرمانشاه انتخاب دکتر «مسعود پزشکیان» را بعنوان رییس جمهور منتخب ملت ایران تبریک گفت.

در متن این پیام که روز دوشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت، آمده است: برگزاری پرشور و مشارکت فعالانه مردم هوشیار و شریف ایران اسلامی در چهاردهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران، برگ زرین دیگری را در تاریخ پرافتخار جمهوری اسلامی ایران رقم زد و فصل تازه‌ای را در عرصه تلاش و کوشش برای پیشرفت، توسعه و آبادانی ایران اسلامی گشوده است.

حضور چشمگیر مردم در پای صندوق‌های رای در این دوره از انتخابات فارغ از گرایش‌های حزبی و سیاسی، در گام نخست اقتدار ملی را در برهه حساس کنونی کشور به نمایش گذاشت و با ناکام گذاشتن اهداف شوم و پلید دشمنان دیرین این مرز و بوم، موجب جلب اعتماد و حمایت اکثریت مردم از جنابعالی و برنامه‌هایتان شد.

اکنون آغاز دوره‌ای جدید برای همکاری و همدلی در کشور است تا از رهاورد آرا و پشتیبانی آحاد مردم، ایران اسلامی باقدرت و صلابت در مسیر اعتلا و شکوفایی حرکت کند.

ماموستا مرادی در بخش پایانی پیام خود آورده است: ضمن تبریک موفقیت جنابعالی در کسب اکثریت آرای مردم به عنوان رئیس جمهور منتخب ایران اسلامی، سرافرازی شما را در پیشبرد اهداف و برنامه‌های کشور ظل رهنمودهای داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی از خداوند متعال مسالت دارم.

به گزارش ایرنا؛ در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری در استان کرمانشاه، از مجموع یک میلیون و ۶۴۱ هزار و ۴۲۳ نفر واجدان شرایط رای دادن، ۶۸۸ هزار و ۴۹۶ نفر در انتخابات شرکت کردند که آرای صحیح ماخوذه ۶۷۱ هزار و ۶۳۲ نفر و آرای باطله ۱۶ هزار و ۹۰۲ رای بوده است.

میزان مشارکت در انتخابات دور دوم ریاست جمهوری در استان کرمانشاه ۴۲.۱ درصد اعلام شد. در دور دوم تعداد ۱۷۳ هزار و ۱۱۴ نفر در استان بیشتر از دور نخست شرکت کردند.

در مجموع از میزان آرای ماخوذه، دکتر مسعود پزشکیان در استان کرمانشاه موفق به کسب ۴۷۷ هزار و ۷۶۲ رای و دکتر سعید جلیلی ۱۹۳ هزار و ۸۷۰ رای شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha