کیفیت خدمات پایانه‌های زنجان به مسافران اربعین حسینی ارتقا یابد

زنجان - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: کیفیت خدمات‌رسانی پایانه‌های مسافربری استان به زائران اربعین حسینی با تقویت همکاری‌های بین دستگاهی ارتقا یابد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، اصغر اسماعیلی روز دوشنبه در جلسه هم‌اندیشی و هماهنگی برگزاری مراسم اربعین حسینی در استان، افزود: ایمن‌سازی مسیرهای ارتباطی و ارتقا و بهبود کیفیت خدمات‌رسانی در پایانه‌های مسافربری استان در کنار اقدامات تکمیلی از جمله برنامه‌های بخش راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان است که با جدیت هرچه تمام‌تر پیگیری می‌شود.

وی بازدیدهای ویژه از مجتمع‌های خدماتی - رفاهی بین راهی در اوج سفرهای زائرین اربعین را امری مهم عنوان کرد و گفت: در این خصوص به تمامی مالکان مجتمع‌های خدماتی- رفاهی استان لزوم نظافت کامل نمازخانه‌ها، سرویس‌های بهداشتی و تأمین دیگر ملزومات داخل مجتمع‌ها ابلاغ و تاکید شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان خاطرنشان کرد: تجارب ارزنده‌ای از تعامل و همراهی بخش حمل و نقل با مسئولان ستاد اربعین استان، شهرداری و پلیس راهور در سال ‌های قبل وجود دارد که باید در اربعین پیش رو نیز مورد استفاده قرار گیرد.

این مسوول ادامه داد: با توجه به قرار گرفتن استان در مسیر تردد ناوگان و خیل عظیم زائران اربعین حسینی، برپایی موکب‌ها و پذیرایی از زائران در مجتمع‌ها اهمیت بسزایی دارد.

وی اظهار داشت: در محورهای پرتردد زنجان - بیجار، خدابنده به همدان و آزادراه زنجان -تبریز نسبت به برپایی موکب‌ها اقدام شود و تشدید نظارت‌ها از طریق افزایش گشت‌های مشترک با پلیس‌ راه و استقرار تیم‌های امدادی و راهداری در نقاط پرتصادف و پایش و کنترل عملکرد ناوگان از طریق سامانه صورت گیرد.

اسماعیلی افزود: حمایت از موکب ها و پویش‌های مردمی در راستای ارتقا ایمنی و کاهش تصادفات، برخورد با تخلفات حادثه‌ساز رانندگان و پیش‌بینی و انجام تمهیدات لازم برای تامین سوخت ناوگان از جمله برنامه‌های در دست اجراست.

وی اضافه کرد: بی‌توجهی به موارد فنی و ایمنی ناوگان قبل از سفر مانند سیستم ایمنی می‌تواند صدمات جبران‌ناپذیری را وارد کند بنابراین نقش مدیران فنی شرکت‌های حمل و نقل در افزایش ایمنی ناوگان نیز بسیار قابل توجه است که باید حس مسئولیت‌پذیری و نظارت آنان بیش از پیش ارتقا یابد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha