۸ مرداد ۱۴۰۳، ۱۷:۳۱
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85551915
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

رزمایش محله اربعینی در زنجان آغاز شد

۸ مرداد ۱۴۰۳، ۱۷:۳۱
کد خبر: 85551915
رزمایش محله اربعینی در زنجان آغاز شد

زنجان - ایرنا -  معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: طبق برنامه ریزی، رزمایش "محله اربعینی" با هدف ترویج فرهنگ و سبک زندگی حسینی در این استان آغاز شد.

بهزاد طارمی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اجرای این رزمایش تا دهم مردادماه در استان ادامه می یابد.
این مسوول ادامه داد: رزمایش "محله اربعینی" تلاش می‌کند فعالان اربعین را برای ترویج فرهنگ و سبک زندگی حسینی در محله‌ها پای کار بیاورد تا به تدریج این نوع نگاه در طول سال و در سطح استان جریان پیدا کند.
وی ادامه داد: برای دستیابی به این هدف ناگزیر هستیم نرم‌افزارهای فرهنگی و اجتماعی را در قالب پویش‌هایی مثل پویش محله همدل و محله اربعینی اجرا کنیم تا هم افزایی و همگرایی در بستر محله فراهم شود و حکمرانی محله محور را در موضوعات مناسبتی تمرین کنیم.
معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی زنجان در رابطه با سایر بخش‌های طرح محله اربعینی، تأکید کرد: در این طرح تمامی مساجد استان ارزیابی شده و بر اساس فعالیت‌ها، ویژگی‌ها و ظرفیت‌های خود به مساجد الگو، شاخص، پویا، فعال و دایر دسته بندی می‌شوند.
طارمی در ادامه با اشاره به برنامه‌های ویژه ایام اربعین، اظهار داشت: سال گذشته در تمام نقاط شهری و روستایی رزمایش بزرگ جاماندگان اربعین برگزار شد و مواکب بزرگی نیز از استان در مسیر اربعین در داخل و خارج از کشور فعالیت داشت.
وی در ادامه با اشاره به نقش سازمان تبلیغات در تسهیل امور این ایام، خاطر نشان کرد: سهم سازمان تبلیغات اسلامی در این خصوص،‌ حضور نرم افزاری و محتوایی و تمرکز در این دو حوزه است تا با محتوادهی، ایجاد گفتمان رهبری و ایفای مأموریت کلیدی جهاد تبیین برای تحقق اهداف پیش برود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha