جلیلی از زحمات اعضای دولت شهید رئیسی در ۳ سال گذشته قدردانی کرد

تهران - ایرنا -نماینده رهبر معظم انقلاب در شورای‌عالی امنیت ملی نیز در این دیدار ضمن تمجید از عملکرد دولت مردمی، از زحمات و تلاش‌های همه اعضای دولت به ویژه شهید آیت‌الله رئیسی و محمد مخبر در ۳ سال گذشته و نیز اداره بدون حاشیه امور اجرایی کشور در ۵۰ روز اخیر از سوی سرپرست ریاست جمهوری تشکر کرد.

به گزارش حوزه دولت ایرنا، سعید جلیلی صبح امروز دوشنبه به منظور دیدار و گفتگو با سرپرست ریاست جمهوری در دفتر محمد مخبر حضور یافت.

مخبر در این دیدار، از حضور و تلاش‌های اخلاق‌مدارانه و موثر جلیلی در رقابت‌های انتخاباتی و ایجاد شور و نشاط در این رویداد مهم ملی قدردانی کرد.

نماینده رهبر معظم انقلاب در شورای‌عالی امنیت ملی نیز در این دیدار ضمن تمجید از عملکرد دولت مردمی، از زحمات و تلاش‌های همه اعضای دولت به ویژه شهید آیت‌الله رئیسی و محمد مخبر در ۳ سال گذشته و نیز اداره بدون حاشیه امور اجرایی کشور در ۵۰ روز اخیر از سوی سرپرست ریاست جمهوری تشکر کرد.

جلیلی همچنین اندیشیده شدن تمهیدات لازم برای مقدمات برگزاری رویداد سنگین، بزرگ و مهم انتخابات ریاست جمهوری به بهترین شکل از سوی مخبر و برگزارکنندگان را مورد قدردانی قرار داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha