توزیع کتاب درسی در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد

یاسوج - ایرنا - کارشناس مسئول کتب درسی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: توزیع کتاب درسی در شهرستان‌های ۹ گانه این استان آغاز شده است.

حسن اوحدی روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا با اشاره به ورود ۱۳۰ میلیون جلد کتاب به این استان اظهار داشت: کار توزیع کتب درسی به شهرستان‌ها و مناطق آغاز شده و تاکنون ۱۰ تن کتاب در ۲ مقطع ابتدایی و متوسطه اول به شهرستان‌ دنا برای توزیع ارسال شده است.

وی بیان کرد: ثبت سفارش کتاب‌های درسی دانش‌آموزان پایه‌های ورودی (اول دبستان، هفتم، دهم) منوط به ثبت‌نام قطعی در سامانه سیدا و ارسال اطلاعات دانش‌آموزان ثبت‌نام شده به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی است.

اوحدی تصریح کرد: تاکنون ۲ هزار۵۶۶ دانش‌آموز پایه ورودی اول دبستان و هفتم متوسطه اول و ۱۲۰ هزار ۶۶۴ دانش‌آموز میان‌پایه برای ثبت سفارش کتاب در سامانه سیدا ثبت نام کردند.

وی اضافه کرد: پیش‌بینی می‌شود حدود ۱۶۷ هزار دانش‌آموز برای سال تحصیلی پیش‌رو برای دریافت کتاب ثبت‌نام کنند.

اوحدی اظهار کرد: از این تعداد، حدود ۷۵ درصد دانش‌آموز میان‌پایه و ۲۵ درصد دانش‌آموز پایه‌های ورودی هستند.

وی بر همکاری اولیاء با مدارس جهت ثبت نام به موقع دانش آموزان در مدارس تاکید کرد و گفت: ثبت‌نام پایه دهم با صدور هدایت تحصیلی پایه نهم نیز در حال انجام است.

اوحدی اضافه کرد: کتاب‌های درسی دانش‌آموزان تمام دوره‌های تحصیلی، از طریق مدرسه محل تحصیل آنان که در سفارش دانش‌آموز قید شده توزیع و ورود مدارس به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی، از طریق سامانه سیدا انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید:

کتاب های درسی دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد تامین شد

هشت هزار کلاس درس در کهگیلویه و بویراحمد برای مهرماه آماده سازی می شود

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha