برگزیدگان اولین جشنواره یاوران حفظ ذخایر ژنتیکی و زیستی معرفی شدند

تهران- ایرنا- برگزیدگان اولین جشنواره یاوران حفظ ذخایر ژنتیکی و زیستی در سه بخش دانشجویی، دانش‌آموزی و آزاد پس از داوری آثار ارسال شده به دبیرخانه جشنواره مشخص و معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار گروه علم و آموزش ایرنا از مرکز ملی ذخایر ژنتیکی و زیستی ایران وابسته به جهاد دانشگاهی، این جشنواره با همکاری ستاد توسعه زیست‌فناوری و مرکز توسعه خلاق ارتباطات مجتمع تحقیقاتی شهدای جهاد دانشگاهی به مناسبت روز ملی ذخایر ژنتیکی و زیستی در سه بخش دانشجویی، دانش‌آموزی و آزاد برگزار شد.

از اهداف برگزاری این رویداد علمی می‌توان به ترویج مفاهیم و اهمیت حفاظت از ذخایر ژنتیکی و زیستی، آشنایی، ایجاد ارتباط و مشارکت گروه‌های مختلف جامعه با تنوع زیستی گیاهی، جانوری، میکربی و ژنوم کشور اشاره کرد.

علاقه‌مندان در فرصت اعلام شده، آثار خود را در موضوعات مختلف مربوط به زیست فناوری، محیط زیست، حیات‌وحش و ذخایر ژنتیکی و زیستی در قالب عکس؛ نقاشی، شعر، داستان و فیلم کوتاه به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند.

هیات داوران از بین آثار ارسالی در بخش دانش‌آموزی، داستان: مهدیا دژابر - صبا رضایی، شعر : محمد مبین مولایی و نقاشی: باران دانشور را به عنوان برگزیده معرفی کرد.

در بخش دانشجویی نیز در زمینه توصیفی: فاطمه مطهری، ویدئویی: شکوفه ذاکری رستم و نقاشی: مینو عابدی، موفق به کسب عنوان برگزیده شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha