تابستان رنگی «دخترونه» آغاز شد

تهران بزرگ - ایرنا - زنگ اوقات فراغت تابستان با افتتاح طرح تابستان رنگی دخترونه، ویژه دختران عضو کانون نوجوانان محلات منطقه یک به صدا درآمد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی شهرداری منطقه یک تهران، رضا بساطی سرپرست شهرداری ناحیه ۹ در خصوص طرح اوقات فراغت تابستانه در منطقه یک گفت: اداره اجتماعی و فرهنگی این ناحیه به همت سرای محله ازگل، اداره آموزش‌های شهروندی و بانوان معاونت اجتماعی منطقه و کانون نوجوانان محله ازگل طرح خلاقانه تابستان رنگی دخترونه ویژه دختران عضو کانون نوجوانان محلات را با هدف کیفیت بخشی به اوقات فراغت، ارتقاء سطح مهارت آموزی دختران نوجوان و ارائه انواع دوره های مهارتی طبق نظر و سلیقه دختران اجرا کرد.

وی افزود: این برنامه به عنوان اولین برنامه خلاقانه تابستان در روزهای یکشنبه از ساعت ۹ تا ۱۲ در سرای محله ازگل به صورت رایگان، با دوره های متنوعی از جمله اردوهای تفریحی و ورزشی، مهارت های زندگی، کارگاه شمع سازی، مشاوره حقوقی زیر نظر مربیان باتجربه و استفاده از ظرفیت های مدرسان محلی، میزبان علاقمندان خواهد بود.

بساطی خاطرنشان کرد: طبق هماهنگی‌های به عمل آمده با نمایشگاهها و رویدادهای فروش فعال در سطح ناحیه و سرای محلات ازگل و اراج مقرر شد تولیدات دختران در این رویدادها به فروش برسد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha