نعمت‌زاده: به قرعه توجهی ندارم/ مدال طلای المپیک را می‌خواهم

تهران- ایرنا- بانوی المپیکی تکواندو ایران، گفت: می‌خواهم در بازی‌های المپیک پاریس به موفقیت برسم و به قرعه‌کشی توجهی ندارم.

به گزارش ایرنا، مبینا نعمت‌زاده روز سه‌شنبه در حاشیه بازدید کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان از اردوی تیم ملی تکواندو، اظهار داشت: شرایط خوبی داریم و قطعا تا زمان آغاز مسابقات تکواندو در المپیک، به آمادگی کامل می‌رسیم.

وی افزود: تلاش می‌کنم از لحاظ روح و روانی هم در بهترین شرایط باشم. از نفراتی که سابقه حضور در المپیک دارند نیز کمک گرفته‌ام و همه آنها معتقد بودند که باید از لحاظ روانی نیز در بهترین وضعیت باشم.

بانوی المپیکی تکواندو ایران، بیان کرد: رقیبان بسیار سختی در المپیک دارم، اما ورزشکاری که می‌خواهد به موفقیت برسد، توجهی به قرعه‌کشی ندارد. من مدال طلای المپیک پاریس را می‌خواهم.

وی گفت: باید در ابتدا همان نعمت‌زاده مسابقات همیشگی باشم و از مبارزات لذت ببرم. از مسئولان ممنونم که از ما حمایت کرده‌اند و تلاش می‌کنیم جواب این حمایت‌ها را بدهیم.

کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان نیز در ادامه بازدید از اردوی تیم‌های المپیکی، با حضور در فدراسیون تکواندو با مسئولان این فدراسیون و مربیان تیم ملی و هوگوپوشان المپیکی و پارالمپیکی به صحبت پرداخت.

مریم کاظمی‌پور معاون توسعه ورزش بانوان و علیرضا پسندیده مدیرکل حوزه وزارتی در این بازدید، وزیر ورزش و جوانان را همراهی کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha