مجمع فدراسیون تکواندو برگزار شد؛ ساعی: امیدوارم در پاریس مدال بگیریم

تهران- ایرنا- مجمع عمومی سالیانه فدراسیون تکواندو با حضور مسئولان وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک برگزار شد.

به گزارش ایرنا، مجمع عمومی سالیانه فدراسیون تکواندو، امروز یکشنبه با حضور سیدمحمدشروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان، سیدمناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک و همچنین اعضای مجمع برگزار شد.

هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو در این مجمع قهرمانی تیم‌های مردان و زنان ایران در جام‌جهانی را مهم دانست و گفت: سهم هیات‌های استانی در این قهرمانی بالاست و این اتفاق کار گروهی به حساب می‌آید. هیات‌های استانی بازوان توانمند فدراسیون هستند و همواره به آن تاکید می کنم. امیدوارم این موفقیت‌ها در کنار روسای استان‌ها ادامه دار باشد و منجر به موفقیت در رویداد مهمی همچون المپیک شود.

رئیس فدراسیون تکواندو با اشاره به اقدامات عمرانی فدراسیون، بیان کرد: ابتدا باید «ساخت کمپ تمرینی» مازندران با همکاری فیض اله نفجم رئیس هیات تکواندو استان را یک اتفاق خوب تلقی کنم. ساخت کمپ تمرینی در این مکان در هیات رئیسه فدراسیون مصوب شده تا پس از انجام امور تکمیلی در اختیار تیم های ملی قرار گیرد. بدون شک برگزاری تمرینات تیم های ملی چه پایه و چه بزرگسالان می توانیم از این کمپ بهترین بهره را ببریم.

وی افزود: قصد داریم مسابقات قهرمانی کشور تیمی را در راستای حضور در المپیک ۲۰۲۸ راه اندازی کنیم چراکه قرار است در لس‌آنجلس به صورت رسمی یک مدال به بخش تیمی اختصاص یابد و باید از همین امروز کار را آغاز کنیم. می خواهیم در بخش قوانین داوری و سبک بازی، به‌روز شویم و باید در استان‌ها این مورد را تقویت سازیم. مطمئنا این مورد چند حسن دارد و یکی از آن ها بکار گیری از تکواندوکاران جوان و استعدادهای نو خواهد بود.

مجمع فدراسیون تکواندو برگزار شد؛ ساعی: امیدوارم در پاریس مدال بگیریم

ساعی بیان کرد: موفقیت‌ها با همدلی خانواده تکواندو کسب شده است. امیدوارم سهمی از مدال‌آوری کاروان ورزش ایران در المپیک داشته باشیم. از حمایت‌های وزیر ورزش و جوانان و مسئولان کمیته ملی المپیک از تکواندو صمیمانه تشکر می‌کنم. هر درخواستی که از کمیته المپیک و وزارت ورزش داشتیم کمک کردند و هم در بحث‌های مالی یا مدیریتی خواسته ما را لبیک‌ گفتند.

وی افزود: انتظار مسئولان ورزش از تکواندو بالا رفته و این انتظار به‌حق است. این انتظار با توجه به موفقیت‌های تکواندو به وجود آمده و امیدوارم بتوانیم در بازی‌های المپیک سهم خوبی در مدال‌آوری کاروان ورزش ایران داشته باشیم.

سپس مناف هاشمی دبیر کل کمیته ملی المپیک، گفت: در مجموع عملکرد مالی فدراسیون ۱۰۹ میلیارد تومان بود که از این میزان ۳۵ میلیارد تومان توسط وزارت ورزش تامین شده، ۲۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان توسط کمیته ملی المپیک، ۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان توسط کمیته ملی پارالمپیک و ۵۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان هم خود فدراسیون کسب درآمد کرده است. در واقع ۴۵درصد درآمدزایی فدراسیون عملکرد خوبی است و امیدوارم سایر فدراسیون ها نیز این موضوع را در دستور کار قرار دهند.

سپس در این مجمع، محمد جمشیدی خزانه‌دار فدراسیون توضیحاتی را در خصوص وضعیت افزایش بودجه فدراسیون و سهم بودجه هیات‌های استانی در سال گذشته و سال جاری مطرح کرد.

همچنین حسین حسین‌زاده نماینده هیات‌های استانی در هیات رئیسه فدراسیون، توضیحاتی درباره بانک اطلاعات فدراسیون، ثبت نام در آزمون‌ها، دوره‌های آموزشی و آزمون‌ها و مسابقات منطقه‌ای به اعضای مجمع ارائه داد.

مجمع فدراسیون تکواندو برگزار شد؛ ساعی: امیدوارم در پاریس مدال بگیریم

در پایان مجمع، رای‌گیری برای پست نایب رئیسی با حضور اعضای حاضر برگزار شد که مجتبی نظری با کسب ۵۰ رای از ۶۰ رای، به عنوان نایب رئیس انتخاب شد. نظری پیش از این، سرپرست نایب رئیسی فدراسیون بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha