نظارت بر اجرای طرح‌های عمران روستایی استان تهران

تهران بزرگ - ایرنا - مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری تهران از نظارت بر اجرای طرح‌های روستایی استان در سه ماهه دوم سال جاری خبر داد و گفت: این طرح‌های عمرانی باید در سامانه نظارت نهاد ریاست جمهوری بارگزاری شود.

به گزارش ایرنا از استانداری تهران، سیدحبیب موسوی عصر سه‌شنبه در حاشیه برگزاری جلسات هماهنگی با کارشناسان فرمانداری‌ها بخشداری‌ها و دستگاه‌های اجرایی، اظهار کرد: با اجرای طرح‌ها و توسعه مناطق روستایی و محروم از مهاجرت‌های مردم روستایی، جلوگیری می‌شود.

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری تهران با تاکید بر ضرورت بارگزاری طرح‌های عمران روستایی در سامانه نظارت نهاد ریاست جمهوری گفت: در این خصوص به کارشناسان فرمانداری‌ها، بخشداری‌ها و دستگاه‌های اجرایی مرتبط با روستا، آموزش‌های لازم ارایه شده است.

نظارت بر اجرای طرح‌های عمران روستایی استان تهران

موسوی یادآور شد: این جلسات آموزشی براساس برنامه زمان‌بندی در هفته جاری در محل اداره کل امور روستایی و شوراهای استانداری برگزار شد.

وی با اشاره به ابلاغ فرآیند نظارت بر طرح‌های روستایی در سه ماهه دوم سال ۱۴۰۳ از سوی معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم کشور اضافه کرد: ثبت به موقع گزارش‌ها در سامانه نظارت بر خط از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha