اختصاص نیم همت اعتبار برای پروژه‌های عمرانی روستاهای شهرستان تهران

تهران بزرگ - ایرنا - بخشدار مرکزی تهران از تخصیص نیم همت اعتبار برای پروژه‌های عمرانی روستاهای این بخش خبر داد و گفت: با این اعتبار اقدامات لازم برای اجرای پروژه‌های حوزه‌های راهسازی، فرهنگی، ورزشی و خدماتی انجام می‌شود.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی فرمانداری تهران، حمید علمشاهی روز دوشنبه ضمن تبریک فرا رسیدن دهه امامت و ولایت و اعیاد سعید قربان و غدیر به خدمات دولت سیزدهم به روستاهای بخش مرکزی شهرستان تهران اشاره کرد.

وی اضافه کرد: در روستاهای بخش مرکزی پروژه‌های زیرساختی در حوزه‌های خدماتی، فرهنگی، ورزشی، راهسازی در دست اجراست که اعتبار آنها بیش از نیم همت است.

کار جهادی و تلاش مستمر مهمترین شاخصه شهید جمهور است

بخشدار مرکزی تهران در بخش دیگری گفت: امیدواریم مردم با بصیرت و انقلابی ما همچون گذشته با توجه به خصوصیات بیان شده از سوی مقام معظم رهبری، رییس جمهوری انقلابی و تداوم دهنده راه شهید جمهور آیت الله رئیسی را انتخاب کنند که از مهمترین شاخص های ایشان کاردانی، کار جهادی، پرتلاش و ولایتمداری باشد.

به گفته وی، در اسلام هدف نهایی هر فعالیتی رشد تعالی انسان است که در این مسیر توسعه انسانی بر هر امری مقدم است و مشارکت مردم از اصلی ترین ابزار یادگیری اجتماعی و رشد فردی است.

وی در ادامه اظهار کرد: در نگاه اسلامی مشارکت و رای دادن صرفا حق نیست که بتوان از آن صرفه نظر کرد بلکه چون هر فردی در رشد و پیشرفت جامعه حق و نیز وظیفه‌ای دارد.

علمشاهی افزود: با مردمی سازی و مشارکت مردم اشتباهات و سوء گیری تصمیم گیری ها کاهش پیدا می‌کند چرا که هرکسی نقطه ضعف دیگری را برطرف می‌کند و در همین راستا با به میدان آمدن ظرفیت‌های مردمی، کارامدی برای حل مسایل کشور نیز افزایش می‌یابد.

اختصاص نیم همت اعتبار برای پروژه‌های عمرانی روستاهای شهرستان تهران

هفت شعبه روستایی آماده به تصویر کشاندن حضور پرشور مردم در انتخابات ریاست جمهوری

بخشدار مرکزی شهرستان تهران در ادامه با اشاره به هماهنگی‌های انجام شده برای برگزاری انتخابات و اهمیت مشارکت مردمی یادآور شد: در بخش مرکزی هفت شعبه روستایی و ۱۸ شعبه برای مشارکت اقلیت‌های مذهبی ویژه چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در این بخش در نظر گرفته شده است.

وی تاکید کرد: هموطنان دینی شامل مسیحیان ارامنه، کلیمیان، مسیحیان آشوری و زرتشتیان که در این بخش حضور دارند می‌توانند از طریق شعب تعیین شده در انتخابات شرکت کنند.

علمشاهی یادآور شد: ساماندهی شعب ویژه اقلیت‌های دینی در ستاد انتخابات شهرستان بر عهده بخشداری مرکزی تهران قرار داده است.

وی در ادامه افزود: در انتخابات مجلس شورای اسلامی به دلیل اهمیت دولت سیزدهم به آبادانی و توسعه روستاها شاهد مشارکت بالای مردم بودیم.

به گفته وی، نگاه به تسهیل در زندگی روستاییان و ابادانی آنها در دولت‌های گذشته مغفول مانده بود که در دولت مردمی شهید جمهور شاهد حمایت از روستاییان بودیم.

وی ادامه داد: هر چقدر برای مردم و توسعه کشور اقدام شود میزان مشارکت مردم در بزنگاه‌های مختلف و همدلی ایشان با مسوولان افزایش می‌یابد و باعث تقویت در نگاه سیاسی اجتماعی می‌شود و در همین راستا توان کشور نیز در همه حوزه‌ها افزایش چشمگیری می‌یابد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha