مردم به صداقت پزشکیان رای دادند

اردبیل - ایرنا - شهردار سابق تهران گفت: مردم در این دوره از انتخابات به صداقت دکتر پزشکیان رای دادند و امیدوار هستند که پزشکیان به گفته‌های خود عمل کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، پیروز حناچی روز چهارشنبه در مراسم گرامیداشت حماسه انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در اردبیل با بیان اینکه تعامل با دنیا اساس کار پزشکیان است ، افزود: پزشکیان کاری خواهد کرد که کشور از بن‌بست خارج شود و مسیری را پیش خواهد گرفت که منافع عموم ملت ایران را به‌دنبال داشته باشد.

وی اظهار کرد: با وجود تخریب‌ها و نامهربانی‌ها در ایام انتخابات نسبت به پزشکیان، مردم به گفتمان تعامل با دنیا، صداقت، عزت و کرامت انسانی، صلح و دوستی رای دادند.

حناچی با بیان اینکه با آمدن پزشکیان کشور سامان می‌یابد، ادامه داد: ما اهل شعار دادن نیستیم، اما اعتقاد داریم با حضور پزشکیان اوضاع کشور بهبود پیدا می‌کند.

شهردار سابق تهران با بیان اینکه دولت باید کارآمد شود، ادامه داد: اگر کسی قرار است سکان هدایت کشور را بر عهده بگیرد باید کارایی لازم را داشته باشد و از افراد کاردان، کاربلد و کارشناس در دولت استفاده کند.

وی یادآور شد: مشروعیت اعتبار رای مردم است و درجه اهمیتی که سیاسیون بر روی دوش دارند به میزان مشروعیت بالا می‌رود.

حناچی گفت: کسی که انتخاب می‌شود با رای بالا می‌تواند تاثیرگذاری بیشتری بر بهبود وضعیت اقتصادی، معیشتی و امیدواری جوانان به آینده داشته باشد.

وی مسعود پزشکیان را شخصیتی ساده و باورپذیر خواند و گفت: در تریبون مجلس یک تنه پزشکیان بود و جبهه پایداری اکثریت بودند، بنابراین در برابر بسیاری از تندروی‌ها و افراطی گری‌ها موضع‌گیری می‌کرد.

مسعود امامی یگانه ، رئیس ستاد مردمی حامیان پزشکیان در استان اردبیل هم در این مراسم گفت: با انتخاب پزشکیان به عنوان رئیس جمهور، مردم نسبت به ساماندهی اوضاع کشور و گشایش سیاسی، اقتصادی ، فرهنگی و اجتماعی در کشور امیدوار هستند.

وی با بیان اینکه حضور مردم استان اردبیل هم در مرحله اول و هم در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری غیرتمندانه بود ، افزود: در مرحله دوم انتخابات نزدیک به ۷۰ درصد از مردم استان در انتخابات شرکت کردند که از این میزان بیش از ۸۰ درصد به مسعود پزشکیان رای دادند که این امر مسئولیت دولت چهاردهم را نسبت به مردم افزایش می‌دهد.

این فعال سیاسی اضافه کرد: به نظر می‌رسد فضای نشاط و امید در جامعه ایجاد شده و مردم امیدوار هستند که دولت چهاردهم با بهره‌گیری از نخبگان و تمامی ظرفیت‌های ملی و محلی برای رشد و توسعه همه‌جانبه کشور برنامه‌ریزی و تلاش کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha