شهرداری بوشهر از صدور مجوز جدید تا ترمیم کامل حفاری‌ها خودداری کند

بوشهر-ایرنا- نایب رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: شهرداری بوشهر تا زمانی که ترمیم حفاری‌های سطح شهر انجام نشده است باید از صدور مجوز جدید برای دستگاه‌های خدمات‌رسان خودداری کند.

«مهرزاد آسایش» روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا با تسلیت فرا رسیدن ماه محرم اظهار کرد: اعضای شورا موافق توسعه زیرساختی در سطح شهر هستند و تاکنون حمایت‌های لازم را انجام داده تا شهروندان بوشهر از امکانات بهتری بهره‌مند شوند.

وی بیان کرد: برخی حفاری‌هایی که توسط دستگاه‌های خدمات‌رسان در سطح شهر انجام شده، مدت‌هاست بعد از اتمام کار رها شده و ترمیمی انجام نگرفته که این موضوع باعث مشکلات زیادی برای شهروندان شده است.

آسایش با اشاره به نارضایتی اعضای شورا از روند اجرای برخی پروژه‌های عمرانی بوشهر گفت: گرمای هوا نباید دلیل کم‌کاری باشد و باید با جابجایی ساعات کاری و برقراری شیفت شب، روند اجرا طرح‌ها پرشتاب دنبال شود تا در مهلت تعیین شده به بهره‌برداری برسند.

بیشتر بخوانید

۱۲۲۰ میلیارد ریال اعتبار به احداث گذری جدید در بوشهر اختصاص یافت

۵۰۰ کوچه خاکی در بوشهر آسفالت شد

۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار به احداث اسکله تفریحی بوشهر اختصاص یافت

وی با قدردانی از حضور باشکوه شهروندان بوشهر در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری و تبریک پیروزی مسعود پزشکیان اظهار کرد: امید است شاهد اقدامات ارزنده دولت در حوزه اقتصاد و معیشت مردم باشیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha