۲۱ خرداد ۱۴۰۳، ۸:۲۶
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85503797
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اختصاص ۴۸۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح های شهری بوشهر 

بوشهر-ایرنا- رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: ۴۸۰ میلیارد ریال اعتبار به کانال دفع آب‌های سطحی و کف سازی ورودی این شهر در تقاطع شهید سردار سلیمانی اختصاص یافت.

وحید نیک روش روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: یکی از پیگیرهایی که در شورای ششم در حال انجام است حل مشکلات زیر ساختی به ویژه در حوزه دفع آب‌های سطحی شهر بوشهر با توجه به شرایط جغرافیایی شهر است.

وی بیان کرد: کانال دفع آب‌های سطحی تقاطع سردار سلیمانی به دلیل خروجی آب‌های سطحی چندین محله شهر بوشهر در زمان بارندگی مشکلات بسیار زیادی برای عبور و مرور شهروندان ایجاد می‌کند.

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر تصریح کرد: از همین رو در بودجه شهرداری ۳۵۰ میلیارد ریال اعتبار جهت کانال دفع آب‌های سطحی این تقاطع دیده شد و با برگزاری مناقصه این طرح، پیمانکار انتخاب و عملیات اجرایی آن آغاز شده که امیدواریم با اتمام این کانال شاهد حل مشکل دفع آب‌های سطحی ورودی شهر بوشهر باشیم .

نیک روش همچنین از آغاز عملیات اجرایی کف سازی فضای سبز حاشیه ضلع جنوبی و شمالی خیابان امام علی (ع) در محدوده منتهی به تقاطع شهید سردار سلیمانی خبر داد.

وی افزود: این طرح در راستای بهبود سیما و منظر شهری در یکی از خیابانهای اصلی ورودی به شهر بوشهر با ۱۳۰ میلیارد ریال اعتبار در دست اجرا است.

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر عنوان کرد: در بودجه سال جاری شهرداری طرح‌های متعددی در منطقه‌های یک و ۲ شهر دیده شده که با برگزاری فرآیند مناقصه آنها و انتخاب پیمانکار عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha