۲۰ تیر ۱۴۰۳، ۱۴:۱۰
کد خبرنگار: 907
کد خبر: 85535480
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

ادارات خراسان شمالی فردا یک ساعت زودتر تعطیل می‌شوند

بجنورد- ایرنا- مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری خراسان‌شمالی گفت: فعالیت ادارات استان با توجه به تداوم گرمای شدید هوا و به‌ منظور مدیریت مصرف انرژی فردا (پنجشنبه) یک ساعت زودتر تعطیل می شود.

غلامرضا شفیق روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: به منظور مدیریت مصرف برق زمان فعالیت ادارات استان فردا تا ساعت ۱۱ خواهد بود.

وی افزود: کاهش ساعت یا تعطیلی ادارات برای هفته آینده نیز در ستاد مدیریت بحران استان تصمیم گیری و اعلام خواهد شد.

شفیق گفت: دستگاه‌های اجرایی باید با کاهش مصرف برق خود در ساعات اداری به میزان حداقل ۳۰ درصد نسبت به زمان عادی و ۶۰ درصد در ساعات غیراداری با اولویت خاموش کردن روشنایی‌های غیرضروری و سامانه‌های سرمایشی اقدام کنند.

به گزارش ایرنا، براساس اعلام اداره کل هواشناسی خراسان شمالی، گرمای هوا در مناطق مختلف استان تا پایان هفته جاری ماندگار است.

برای امروز تا اوایل هفته آینده پدیده غالب در ساعات بعد از ظهر، افزایش وزش باد گاهی وزش باد شدید همراه با گرد و خاک بویژه بریا روزهای جمعه و شنبه پیش بینی شده است.

برای روز جمعه بعد از ظهر تا اوایل شب، در بخش هایی از شمال، شمال شرق و شرق استان، رگبار پراکنده باران همراه با رعد و برق و آبگرفتگی و سیلابی شدن مسیل ها انتظار است. در ۲۴ ساعت گذشته ایستگاه پیش قلعه با ۴۰ درجه سانتیگراد و ایستگاه کوسه با ۱۶ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و سردترین نقاط استان بوده اند.

دمای بجنورد در این بازه زمانی بین ۳۷ درجه و ۲۱ درجه سانتیگراد بوده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha