آرفی: حالم با فوتبال ایران خوب است/ حیف که تیم ملی کشورم در یورو صعود نکرد

تهران- ایرنا- مهاجم اهل آلبانی و اسبق تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: حالم با فوتبال ایران خوب است و خاطرات خوبی از آن داشته و دارم.

به گزارش ایرنا، اشپیتیم آرفی در گفت‌وگویی در خصوص شرایط یورو ۲۰۲۴، اظهار داشت: به‌نظرم بازی‌های یورو تا به اینجا چندان جذاب نبوده و غیر از بازی ابتدایی تیم ‌ملی آلمان که با نتیجه پنج بر یک به پایان رسید، هنوز بازی جذاب دیگری ندیده‌ام. در مجموع کیفیت این دوره از بازی‌های یورو از نظر من خیلی بالا نیست.

آرفی درباره شگفتی‌های این جام، گفت: تیم کشور خودم یعنی آلبانی را خیلی دوست داشتم. روش بازی‌های تیم ما خوب بود و طرفدارانش نیز حضور جذابی در آلمان داشتند. در مجموع حضور تیم ملی آلبانی را در این دوره از بازی‌های یورو دوست داشتم. حتی جا داشت که این تیم به مراحل بالاتر هم صعود کند اما در گروه سختی قرار گرفته بود و به نظر در تقابل با تیم‌هایی مانند ایتالیا، همین اندازه که بازی زیبایی ارائه کردند، ارزشمند است.

وی افزود: حیف که شرایط به گونه‌ای نبود که تیم آلبانی به مراحل بالاتر صعود کند و مطمئنم اگر گروه‌بندی‌ها به صورت دیگری بود، حتما این تیم به مرحله بالاتر می‌رسید.

آرفی درباره زمانیکه در لیگ برتر ایران بازی می‌کرد، گفت: دنیای فوتبال دنیای بزرگی است و خیلی اتفاقات باعث جابه‌جایی افراد می‌شود.در دنیای فوتبال گاهی درهایی مقابل آدم‌ها باز می‌شود که شاید پیش از آن اساسا فکری درباره‌اش نکرده باشند.

وی درباره خاطرات خود از دوران حضور در پرسپولیس، بیان کرد: دنیای فوتبال خاطرات زیادی دارد و اگر این خاطرات را نداشتم، شاید در فوتبال ایران نمی‌ماندم. دلیل ماندنم همین خاطرات خوب و حال خوبی است که در این فوتبال داشته‌ام.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha