۲۰ تیر ۱۴۰۳، ۱۶:۲۸
کد خبر: 85535659
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مصرف برق شبانه در خراسان رضوی افزایش یافت

۲۰ تیر ۱۴۰۳، ۱۶:۲۸
کد خبر: 85535659
مصرف برق شبانه در خراسان رضوی افزایش یافت

مشهد- ایرنا- معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق خراسان رضوی گفت: اوج مصرف برق شبانه در مناطق مختلف این استان همگام با گرمای هوا، افزایش قابل توجهی در یک هفته گذشته داشته است.

احمد اسدی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: اوج مصرف برق شبانه در ۱۹ تیرماه (سه‌شنبه) در مناطق زیرپوشش شرکت توزیع برق خراسان رضوی به عدد هزار و ۵۱۲ مگاوات رسید، در حالیکه این میزان در سه‌شنبه هفته گذشته (۱۲ تیرماه) هزار و ۴۳۸ مگاوات بود.

به گفته وی، اوج مصرف برق شبانه در سه شنبه هفته جاری نسبت به روز مشابه هفته قبل ۷۴ مگاوات بیشتر ثبت شده است.

وی بیان کرد: بار شبکه برق در شب به اوج خود می رسد، چراکه برنامه‌های مدیریت مصرف در بخش های صنعتی، کشاورزی، اداری و مولدین خودتامین شهرستان‌های زیر پوشش شرکت توزیع برق خراسان رضوی در ساعات روز اجرا می‌شود.

معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: با توجه به‌ افزایش دما در روزهای آینده، احتمال افزایش اوج مصرف برق وجود دارد و در راستای حفظ پایداری شبکه، صرفه جویی در مصرف برق مورد تاکید است.

 اسدی اضافه کرد: با توجه به اجرای طرحهای مدیریت مصرف و کنترل شبکه، به رغم گرمای هوای این روزها در خراسان رضوی، شبکه برق پایدار بوده و برق مشترکان به صورت مستمر تامین شده است، لیکن جهت حفظ پایداری و استمرار تامین برق نیاز به همکاری مشترکان و صرفه جویی در مصرف انرژی برق بویژه در بخش‌های خانگی و تجاری است.

شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی یک میلیون و ۴۴۴ هزار و ۴۰۵ مشترک دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha